I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Vraag
Alle reacties
Als je het gemakkelijk wil doen sluit je alleen een permanente + aan (rood) en zet je de min (zwart) op het frame. Dan heb je alleen de sirene en geen knipperlichten als het alarm afgaat.
u can fool all people some time and fool some people alltime
Even een update:
Ik heb het alarm geïnstalleerd, ben redelijk tevreden. Heb de knipperlichten aangesloten en het alarm werkt. Dus als ik hem ontgrendel en vergrendel maakt hij een geluid en knipperen de knipperlichten even. Als hij afgaat knipperen de knipperlichten ook.
Echter wil ik ook graag dat de startonderbreking werkt. Ik wil het scooter dus niet op afstand kunnen starten, maar ik zou wel graag willen dat de scooter niet start als het alarm aan staat.
Dit is het bedradingsschema van mijn scooter (klik voor een grotere versie):

Welke draden moet ik dan waar aansluiten? Zelf denk ik:
Grijs en Blauw (van het alarm) aansluiten op groen van de scooter?
Alleen ben ik zelf niet zeker of blauw van het alarm (Positive Rev. Line) wel aangesloten dient te worden op groen van de scooter,
Ik neem aan dat rosé (Up an Flamout, Ignition switch) de draad is die ik niet aan moet sluiten?
Bedankt alvast!
Ik heb het alarm geïnstalleerd, ben redelijk tevreden. Heb de knipperlichten aangesloten en het alarm werkt. Dus als ik hem ontgrendel en vergrendel maakt hij een geluid en knipperen de knipperlichten even. Als hij afgaat knipperen de knipperlichten ook.
Echter wil ik ook graag dat de startonderbreking werkt. Ik wil het scooter dus niet op afstand kunnen starten, maar ik zou wel graag willen dat de scooter niet start als het alarm aan staat.
Dit is het bedradingsschema van mijn scooter (klik voor een grotere versie):

Welke draden moet ik dan waar aansluiten? Zelf denk ik:
Grijs en Blauw (van het alarm) aansluiten op groen van de scooter?
Alleen ben ik zelf niet zeker of blauw van het alarm (Positive Rev. Line) wel aangesloten dient te worden op groen van de scooter,
Ik neem aan dat rosé (Up an Flamout, Ignition switch) de draad is die ik niet aan moet sluiten?
Bedankt alvast!
I haven’t slept for three days, because that would be too long.