Hallo, ik hoop dat ik dit in het juiste subforum heb geplaatst.
Ik heb gisteren mijn nieuwe build in elkaar gezet, was voor het eerst dat ik dit heb gedaan dus was in eerste instantie best tevreden met het resultaat.
Windows 10 erop gezet met de windows toolkit en een usb stick.
Na installatie steek ik mijn huidige Ethernet kabel erin en dan begint de ellende. Er staat geen ethernetkabel aangesloten, dan gaat hij kort identificeren en vervolgens weer naar het rode kruisje. (De lampjes achterin van de ethernet poort blijven dus ook langzaam knipperen, ipv continue branden)
-> Dezelfde kabel werkt dus wel in mijn oude pc die ik er naast heb staan.
Ik ben eerst naar de website van mijn moederbord gegaan om de beschikbare updates allemaal up to daten. Haalt niks uit.
Vervolgens begon ik tw twijfelen of ik misschien iets fout heb gedaan met het moederbord ofzo, dus ik heb een korte, andere, ethernet kabel gestoken tussen de nieuwe en de ouwe pc (of laptop zelfs). Dan erkent hij wel een netwerk maar geen internetverbinding.
Iemand een idee wat ik nog kan proberen om het werkend te krijgen??
Mijn build:
Ik heb gisteren mijn nieuwe build in elkaar gezet, was voor het eerst dat ik dit heb gedaan dus was in eerste instantie best tevreden met het resultaat.
Windows 10 erop gezet met de windows toolkit en een usb stick.
Na installatie steek ik mijn huidige Ethernet kabel erin en dan begint de ellende. Er staat geen ethernetkabel aangesloten, dan gaat hij kort identificeren en vervolgens weer naar het rode kruisje. (De lampjes achterin van de ethernet poort blijven dus ook langzaam knipperen, ipv continue branden)
-> Dezelfde kabel werkt dus wel in mijn oude pc die ik er naast heb staan.
Ik ben eerst naar de website van mijn moederbord gegaan om de beschikbare updates allemaal up to daten. Haalt niks uit.
Vervolgens begon ik tw twijfelen of ik misschien iets fout heb gedaan met het moederbord ofzo, dus ik heb een korte, andere, ethernet kabel gestoken tussen de nieuwe en de ouwe pc (of laptop zelfs). Dan erkent hij wel een netwerk maar geen internetverbinding.
Iemand een idee wat ik nog kan proberen om het werkend te krijgen??
Mijn build:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 187,90 | € 187,90 |
| 1 | MSI H110M ECO | € 53,90 | € 53,90 |
| 1 | XFX Radeon RX 480 RS 4GB | € 242,31 | € 242,31 |
| 1 | Thermaltake Versa H15 Closed | € 42,50 | € 42,50 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 57,- | € 57,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 124,90 | € 124,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 798,46 | |