Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dit weekend een Foscam FI9821P (http://www.ipcameracenter...2/foscam-fi9821p-wit.html) aangesloten. Prima ding. We horen echter continue een hele hoge pieptoon uit de camera komen (niet uit de adapter in het stopcontact). Zo'n hoge toon die niet iedereen (meer) hoort, afhankelijk van leeftijd (en wellicht gewenning?). Aangezien de camera in een babykamer gebruikt gaat worden lijkt me dit niet erg handig.

Iemand dezelfde ervaring? Wellicht een maandagmorgen exemplaar, of is dit altijd zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxy
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 14:15
Ik heb zelf de FI9831P en heb dit niet. Lijkt me niet normaal, misschien is de speaker een beetje stuk.
Probeer heb eens een tijdje uit te laten en zorg dat de voeding er goed in zit. En anders ben ik bang dat hij toch stuk aan het gaan is.

Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
Het valt me op dat de piep pas hoorbaar is nadat ie 'Hello Foscam' gezegd heeft. Tot dat moment (dus tijdens het opstarten) is de piep niet hoorbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 19:53
Klinkt als een defect in de camera, dus omruilen

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
De Foscam is inmiddels retour en een nieuwe is onderweg.

\\Edit: Ook de nieuwe piept. Weer een maandagmorgen model, of toch een product specifiek punt. Kan me niet voorstellen dat dat normaal is, met een beetje goed gehoor word je gek van zo'n piep..

\\Edit: Inmiddels de derde binnen, die piept niet gelukkig :)

[ Voor 75% gewijzigd door JBS op 08-01-2017 20:25 ]