steeds dezelfde crash 3d mark

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nouwnouw
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-09 21:12
Tijdens de test van 3d mark loopt mijn pc vast op steeds hetzelfde moment in steeds dezelfde scene. Of ik mijn gpu omlaag clock of omhoog maakt niet uit. Iemand enig idee?
[Video: http://sendvid.com/ni8i0if8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

nouwnouw schreef op zondag 11 december 2016 @ 03:23:
Tijdens de test van 3d mark loopt mijn pc vast op steeds hetzelfde moment in steeds dezelfde scene. Of ik mijn gpu omlaag clock of omhoog maakt niet uit. Iemand enig idee?
[video]
Post even wat meer info over de rest van je systeem, os, drivers etc etc.
Oorzaak kan 1001 oorzaken hebben en kan me niet voorstellen dat jij er op zit te wachten dat we 1000 irrelevante suggesties doen omdat we niet genoeg informatie hebben.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nouwnouw
Dat is waar. Mijn systeem is als volgt:
I7 4790k @4.4ghz
Corsair vengeance 16hb 1600mhz
corsair rm 850
msi gtx 780 lighting
Asus maximus moederbord.
windows 7 64bit

alles is voorzien van de nieuwste drivers. Heb al geprobeerd terug te gaan naar een oudere driver maar dit hielp ook niet. Andere benchmarks doen het wel allemaal. Games doen het ook allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Gooi eerst alles eens op stock, ook geen oc op de cpu.. dan ff verder kijken. Zijn games verder wel stabiel? Anders ook even andere 3dmarks draaien (11, vantage) of valley benchmark. Zoals je beschrijft zijn die wel stabiel? Dan zou ik mij er geen zorgen om maken. Je kan even navragen bij 3dmark zelf?

[ Voor 24% gewijzigd door millman op 11-12-2016 23:56 ]

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nouwnouw
Ik zal alles eens op stock gooien.. zou het wel vreemd vinden wanneer het de cpu betreft want zo hoog is de clock niet en hij wordt watergekoeld.. maar we gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nouwnouw
Het bleek een trojan te zijn :p het probleem is verholpen!
Pagina: 1