Toon posts:

gamepad met 2 analoge sticks, welke is goed? (PSX?

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
uhm...
ik ga binnenkort een nieuwe gamepad kopen...
hij moet 2 analoge sticks hebben... welke is de beste? or moet ik een PSX to PC adapter kopen en m'n PSX controller gebruiken? (of PS2 to PC natuurlijk :))
kan ik met zo'n adapter en m'n controller alle games spelen?

-ik heb nu een MS SideWinder Freestyle Pro, met sensor, ga hem verkopen, hij zuigt :) = iemand interesse??? :)-

thx,

Verwijderd

PSX adapter is relaxt, mijne hangt er ook aan (Zwarte met van die trillingen (naam kwijt))

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 13:48

Tcq

I heb hiero een thrustmaster firestorm USB
Werkt ook errug goed met psx spelllen en heeft force feedback.
Kost wel 99 gulden

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 13:03

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik heb hier thuis de Logitech WingMan RumblePad, is wel een lekkere joypad (met Rumble functie, soort Force Feedback...) met 2 analoge sticks en een helehoop (10 ofzo) knoppen.....
Zie www.logitech.com

Deze om precies te zijn.... >:)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:54
heeft zelf zijn psx dual shock controller eraan zitten dmv de PSX to USB en dat werkt heerlijk!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op zondag 01 juli 2001 21:43 schreef psygho het volgende:
heeft zelf zijn psx dual shock controller eraan zitten dmv de PSX to USB en dat werkt heerlijk!
die kan ik echt nergens vinden..waar heb jij ze vandaan?? en hoe duur??

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:54
Op zondag 01 juli 2001 22:15 schreef Kev0867 het volgende:

[..]

die kan ik echt nergens vinden..waar heb jij ze vandaan?? en hoe duur??
Heb mijn eigen bij funprice, maar die levert ze niet meer, je kunt ze nu volgens mij nog kopen bij www.psx1.com (winkel in purmerend) staan niet meer op de website volgens mij, maar stuur hun iig mailtje, daar komen degene van 3 van mijn maten weg...

kosten: iets van 50 piek

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
thx voor de info...
ik koop dan maar zo'n PSX to USB converter (is er al een PS2 to PC versie uit???????)
schijnt het beste te zijn, anders kan ik altijd nog een normale PC-gamepad kopuh... :)

Verwijderd

weet iemand een programma om je playstation controller te kalibreren want als ik die van mij wil kalibreren krijg ik een foutmelding vereiste ondersteunende bestanden niet gevonden interne fout zijn er nog programma's te downloaden waarmee je je playstation controller kunt kilibreren heb de drivers geinstalleert kan iemand me helpe !!!!!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:59

LopeZ

Too much is never enough

:z
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.