Toon posts:

probleem met aansluiten ps4 pro op lg uhd tv 4k

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag :

Hallo, ik heb sins vandaag een nieuwe tv aangekocht een LG UHD 4K ( 49UH60) en ineens ook de stap gezet richting de game wereld door mij een ps4 pro console aan te schaffen . Nu heb ik vandaag alles proberen aansluiten, mijn tv opzich werkt uitstekend .. maar als ik de ps console aanzet branden de lichtjes blauw daarna wit zoals het hoort.. ik hoor het geluid van het start scherm maar heb geen beeld op de tv !
hoe komt dit & hoe kan ik het oplossen ? ik heb al alles geprobeert en weet geen raad meer
grtz..
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb :

ik ben naar gamemania geweest waar ik de ps4 console heb aangekocht om te laten testen of het niet aan de console zelf lag ..dit was niet het geval en werkte perfect in de winkel . heb ook een beetje opzoek werk via internet gedaan en daar vond ik iets terug dat er op lijkt zoals een firmware update voor de tv... maar weet verder niets meer ? graag wat hulp a.u.b

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[PS4] PlayStation 4 - deel 7 ?

Heb de laatste tijd meerdere mensen zien posten dat ze hun Pro niet werkend krijgen op hun TV; de topics zullen vast wel terug te vinden zijn met de zoek-functie van GoT.

Het kan inderdaad zijn dat de PS4 of de TV een firmware nodig hebben om elkaar te herkennen; het zou wel vreemd zijn dat een gloednieuwe TV die firmware nog niet zou hebben. Neemt niet weg dat dat ding misschien wel 2 maanden onderweg is geweest in een container. Heb je je TV al op internet aangesloten en middels de handleiding gecontroleerd of er een firmware is?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dankjewel voor de reactie .
maar wat is een got zoekfunctie ?
en ja heb al in de instellinge van de tv rond gekeken en vind niets terug wat er op lijkt waar of hoe ik een firmwire zou kunne upgrade .. dit is echt een rot situatie !! want ik heb al het matriaal maar kan niet gamen door dit voorval .