Wat ga je met je laptop doen?
Windows 10, mailen, internetten, word documentjes typen en via HDMI film op de TV afspelen.
Ze hebben nu een laptop met 500GB HD, daar was nog 350GB van beschikbaar. Deze is 6 jaar oud, dus denk dat 128-256GB voldoende is.
Wat is je budget?
max 700 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Alleen thuis, maar gewicht is i.v.m. slechte hand wel een factor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
HP en Lenovo
De laptop is voor mijn ouders, had zelf al wat zitten kijken maar kwam er niet helemaal uit wat verstandig zou zijn. Ze zaten zelf te denken aan een laptop van 550 euro van de mediamarkt, ik vroeg me af of ze niet beter af zouden zijn met 300 euro en over een paar jaar een nieuwe. Ik ben benieuwd wat jullie hier over denken?
Had zelf deze gevonden:
pricewatch: HP Pavilion 15-au010nd
En was qua prijs/specificaties gelukkig maar vind m zo lelijk
Windows 10, mailen, internetten, word documentjes typen en via HDMI film op de TV afspelen.
Ze hebben nu een laptop met 500GB HD, daar was nog 350GB van beschikbaar. Deze is 6 jaar oud, dus denk dat 128-256GB voldoende is.
Wat is je budget?
max 700 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Alleen thuis, maar gewicht is i.v.m. slechte hand wel een factor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
HP en Lenovo
De laptop is voor mijn ouders, had zelf al wat zitten kijken maar kwam er niet helemaal uit wat verstandig zou zijn. Ze zaten zelf te denken aan een laptop van 550 euro van de mediamarkt, ik vroeg me af of ze niet beter af zouden zijn met 300 euro en over een paar jaar een nieuwe. Ik ben benieuwd wat jullie hier over denken?
Had zelf deze gevonden:
pricewatch: HP Pavilion 15-au010nd
En was qua prijs/specificaties gelukkig maar vind m zo lelijk
[ Voor 6% gewijzigd door Remcoww op 10-12-2016 19:32 ]