Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

15 inch laptop voor mijn ouders

Pagina: 1
Acties:

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-11 21:49
Wat ga je met je laptop doen?
Windows 10, mailen, internetten, word documentjes typen en via HDMI film op de TV afspelen.
Ze hebben nu een laptop met 500GB HD, daar was nog 350GB van beschikbaar. Deze is 6 jaar oud, dus denk dat 128-256GB voldoende is.

Wat is je budget?
max 700 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Alleen thuis, maar gewicht is i.v.m. slechte hand wel een factor

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
HP en Lenovo

De laptop is voor mijn ouders, had zelf al wat zitten kijken maar kwam er niet helemaal uit wat verstandig zou zijn. Ze zaten zelf te denken aan een laptop van 550 euro van de mediamarkt, ik vroeg me af of ze niet beter af zouden zijn met 300 euro en over een paar jaar een nieuwe. Ik ben benieuwd wat jullie hier over denken?

Had zelf deze gevonden:
pricewatch: HP Pavilion 15-au010nd

En was qua prijs/specificaties gelukkig maar vind m zo lelijk :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Remcoww op 10-12-2016 19:32 ]

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07:30
pricewatch: Medion Akoya E6431 (30020951 NL)

Dit is volgens mij wel een goede laptop voor wat jij nodig hebt. Hij heeft een i5 met een SSD van 128 gb en 1,5 TB aan harde schijf. Er is 6GB RAM aanwezig dus al met al tamelijk goed. Bovendien ligt de kloksnelheid met z'n 2,9 GHz wat hoger dan de 2,3 GHz van de pavilion, wat ook nog eens en I3 is. Hij valt binnen het budget. De laptop waar jij mee aankwam is echter ook niet slecht.

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

• misterTweakers
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 29-12-2024
Misschien is het beter om direct een goede te kopen waar ze weer een tijd mee vooruit kunnen.

pricewatch: Lenovo IdeaPad 510-15ISK 80SR00FCMH

Een stevige I5 6e generatie processor, 8 GB aan ddr4 geheugen, en een 256 GB SSD
Met deze laptop zou ze weer een aardige tijd vooruit moeten kunnen. Verder las ik op Coolblue dat hij ook een HDMI aansluiting heeft. :)

Nadeel is dat hij geen dvd speler heeft, en misschien heeft ze die wel nodig?

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-11 21:49
misterTweakers schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 20:29:
Nadeel is dat hij geen dvd speler heeft, en misschien heeft ze die wel nodig?
Dit is een hele goede vraag, ik weet het antwoord nog niet en had hier ook bij de andere laptops nog helemaal niet naar gekeken / over nagedacht!