Toon posts:

MXStream (planet) storing in adam?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal,
HappyFun vroeg mij dit te posten:

Weet een van jullie of er een storing is bij Planet Internet in Rotterdam, kan alleen maar MSN openen, geen sites enzo.

Alvast bedankt

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Er staat nog niets:
http://web.planet.nl/abonnees/servicelijn/mededelingen/

Ik weet eigenlijk niet of je die site kan openen, moet je misschien Planet IP voor hebben, maar dat was geloof ik een andere page. Maar dit staat er:
Actuele meldingen

29-06-2001 17:54 uur. ADSL foutmelding 650 / 721 regio Den Haag
Door een storing kunt u in sommige delen van de regio Den Haag niet inloggen bij Planet Internet via MxStream. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de storing is opgelost zullen wij dat vermelden op onze internetpagina onder de rubriek "actuele mededelingen".

14-06-2001 16:45 uur. ADSL 691 (gebruikersnaam en wachtwoord fout) storing
Door een technische storing kunnen een aantal gebruikers niet inloggen bij Planet Internet via MxStream. De foutmelding die zich dan voordoet is fout 691. Mocht dit bij u het geval zijn, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met de servicelijn. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo snel mogelijk op te lossen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 01 juli 2001 10:42 schreef trebel het volgende:
hoi allemaal,
HappyFun vroeg mij dit te posten:

Weet een van jullie of er een storing is bij Planet Internet in Rotterdam, kan alleen maar MSN openen, geen sites enzo.

Alvast bedankt
edit:

DOH! moet natuurlijk rdan zijn in titel |:(