Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrotxa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Tsja,

ik heb écht de handleiding drie keer gelezen, maar hij houdt geen enkele instelling vast. Slaat niets op.Niet de tijd, niet de datum, niet gekozen stations.Wat ik ook echt heel vervelend vind is dat de "demo mode"aanblijft. Ook al klik ik op "off".

Het vreemde is dat de instellingen wel behouden blijven zolang ik het contact niet uit. Mmmm, al schrijvende.... Zou dat het kunnen zijn? Dat het toestel zich reset naar fabrieksinstellingen bij het uitzetten van het contact?

Alle begin is moeilijk

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Zit hem in de bekabeling. Details moet ik je even schuldig blijven aangezien het voor mij al tijdje geleden is dat ik hier tegenaan liep toen ik van Ford naar Peugeot ging en de radio meenam.
Sommige radio's of auto's (zie, daar mis ik de details al ;)) hebben het kabeltje voor continuespanning net andersom zitten. Deze spanning is noodzakelijk om instellingen vast te houden wanneer auto niet op contact staat.

Pak even het instructieboekje van de radio erbij om te kijken hoe de pin-out van de stekker hoort te zijn en vergelijk deze met het blokje vanuit de auto. Waarschijnlijk zul je zien dat er 2 kleurtjes net verkeerd om zitten.

[ Voor 21% gewijzigd door Switchie op 10-12-2016 17:12 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
rood en geel in de bekabeling ff omwisselen. kan niet missen ;)

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:04
Jup de geschakelde en niet geschakelde plus even omwisselen. Dit is zoals gezegd vaak de rode en de gele kabel.

Het beste is om het even door te meten met een multimeter. Dan weet je zeker dat je de goede pakt.

[ Voor 31% gewijzigd door .Maarten op 10-12-2016 18:12 ]