Gebruik je randaarde op je stopcontacten en heb je al eens met een ferriet ontstoringsfilter getest of dit iets uitmaakt (kan je de apparaten ook verder uit elkaar zetten om te kijken of de klacht minder wordt ?) Het lijkt in eerste instantie op een soort hoogfrequent interferentie die vanuit je TV komt...
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ik gebruik geen randaarde (de stekker van de TV en de voeding van de teufel hebben geen randaarde).
Ik heb twee ontstoringsfilters gebruikt op zowel de TV voeding en die van de Teufel maar dat maakt geen verschil.
Heb steeds meer het idee dat het de voeding (trafo?) is van de Teufel.
Zou dat kunnen? Ik kan eens op ebay zoeken of die ook los te koop zijn, of anders via Teufel?
Ik heb twee ontstoringsfilters gebruikt op zowel de TV voeding en die van de Teufel maar dat maakt geen verschil.
Heb steeds meer het idee dat het de voeding (trafo?) is van de Teufel.
Zou dat kunnen? Ik kan eens op ebay zoeken of die ook los te koop zijn, of anders via Teufel?
Excuses voor de kick, maar ik heb exact hetzelfde euvel. Hoge pieptoon uit mijn nieuwe Teufel cinebar icm een Samsung smart TV. Heb jij het probleem nog op kunnen lossen @ChUcKiE?
Nee...ik heb de Teufel verkocht zonder het opgelost te krijgen. Heb er nu een Sonos Soundbase onder staan en geen problemen meer.