Toon posts:

geconfigureerde identiteit onjuist

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet

Ik heb een probleem met een laptop. Na een zeer trage opstart kan ik er namelijk niets mee doen aangezien "de geconfigureerde identiteit onjuist is". Deze foutmelding zocht ik op en hiervoor vond ik inderdaad een oplossing : https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/297989.
Het echte probleem is nu echter dat ik geen nieuwe programma's kan openen en daardoor dus gebruik maak van taakbeheer om een nieuwe taak te maken. Nu weet ik niet wat ik juist moet ingeven om bij "Lokale gebruikers en groepen en Gebruikers" te komen. Iemand enig idee of een andere manier om het op te lossen?

Alvast bedankt
Lotte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Er ontbreekt een hoop informatie hier. Welke versie van Windows draai je? (7, 8 of 10?) En is er misschien iets gebeurt voordat deze melding kwam.

Het artikel wat je linkt is voor Windows NT 4.0 en 2000 IIS servers, dat is heel iets anders dan een Windows client.

Je kan MMC starten als taak en dan de snap-in invoegen voor lokale gebruikers en groepen. Maar wederom, ik denk dat het artikel niet van toepassing is omdat het over zeer verouderde IIS servers gaat. Alles wat over deze foutmelding gevonden kan worden betreft vooral Windows machines die lid zijn van een domein. Indien het je werk computer is raad ik je aan contact op te nemen met je IT afdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh, duidelijk te snel over gelezen. Nu vind ik echter enkel oplossingen voor win7. De laptop draait op Windows 10. Geen idee wat er van tevoren gebeurde aangezien hij de oma is. Alles is dus mogelijk.