Beste iedereen,
Ik ben op zoek naar een locatie in België voor een Lan- party met vrienden.
Elk jaar gaan wij naar de ardennen waar we een chalet afhuren.
Maar elk jaar wordt het moeilijker om deftig games te spelen omdat de meeste games tegenwoordig een internetverbinding vragen.
Vandaar mijn vraag:
-Kent iemand een locatie die afgelegen ligt (s'avonds doen wij een BBQ waar nogal luidruchtig gezongen wordt
)
-Die ook een deftige internetverbinding heeft om bvb BF4 met 20 man te spelen zonder lag.
-Waar je ook slaapplaats hebt voor 20 man met de nodige douchen,...
-De kostprijs is niet echt een issue , we zijn allemaal werkende mensen tss 30-50 jaar oud.
Wij voorzien de volledige infrastructuur maar de elektriciteit moet ook voldoen aan 20 pc's
Alvast bedankt voor de tips.
Incentio
Ik ben op zoek naar een locatie in België voor een Lan- party met vrienden.
Elk jaar gaan wij naar de ardennen waar we een chalet afhuren.
Maar elk jaar wordt het moeilijker om deftig games te spelen omdat de meeste games tegenwoordig een internetverbinding vragen.
Vandaar mijn vraag:
-Kent iemand een locatie die afgelegen ligt (s'avonds doen wij een BBQ waar nogal luidruchtig gezongen wordt
-Die ook een deftige internetverbinding heeft om bvb BF4 met 20 man te spelen zonder lag.
-Waar je ook slaapplaats hebt voor 20 man met de nodige douchen,...
-De kostprijs is niet echt een issue , we zijn allemaal werkende mensen tss 30-50 jaar oud.
Wij voorzien de volledige infrastructuur maar de elektriciteit moet ook voldoen aan 20 pc's
Alvast bedankt voor de tips.
Incentio