[code] [/code] in review

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kzin
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:12
Mijn vraag

In wou in een van mijn reviews een stukje linux configuratie opnemen die een probleem met het gereviewde laptop oplost (de XPS 13 Developer edition), en dan een beetje afgeschermd.
Ik heb de UBB code: [code] wel eens gebruikt ik een reactie, en dacht die ook in mijn review te kunnen gebruiken, immers andere UBB codes werken ook. Tot mijn verbazing werkt deze code niet. Ik zie letterlijk de text [ code ] en [ /code ] staan (hier even met extra spaties). Is dit uitgeschakeld voor reviews?
Heb ik dan een andere mogelijkheid om het stukje configuratie in een ander font te plaatsen?

Alle reacties

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Er wordt daar een andere parser gebruikt, waardoor je niet dezelfde tags kan gebruiken. Je zou de
pre
en
cmd
tags kunnen gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door Hero of Time op 09-12-2016 23:38 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

[code] is wel beschikbaar voor de frontpage parser, maar staat waarschijnlijk niet aan voor productreviews. Ik zou kunnen kijken of alleen aanzetten voldoende is, maar mogelijk moet er nog meer voor gebeuren (styling bv) en zal dit moeten wachten tot een nieuwe feature-bash.

Intentionally left blank

• kzin
Ik denk inderdaad dat de parser zich anders gedraagt voor reviews. [pre] [cmd] en [mono] werken niet.
Ik zou een image kunnen plaatsen, maar ik wil graag dat de mensen de tekst kunnen kopieren. Ik probeer nog wel even wat.
Bedankt in ieder geval.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ook [pre] en [cmd] staan 'uit' voor productreviews. Ik heb een ticket gemaakt om te kijken of we deze kunnen aanzetten :)

Intentionally left blank

• kzin
Bedankt crisp.
Het kan handig zijn om een stukje text te laten zien, waarbij de formattering van belang is.
Zoals het nu is, heb je eigenlijk de HTML formattering, waarbij leading spaces niet worden afgedrukt.
Pagina: 1