Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-05 22:46
Norton heeft nu een cashback actie

Wanneer je een Norton Security Deluxe pakket koopt, en jezelf op onderstaande site registreerd, krijg je een cashback van €25,-.

http://www.norton.com/bncb2017-1
https://symantec.customsolutions.fr/en_GB/select-locale/

Wanneer je echter een account probeert te maken op deze website, ontvang je echter nooit een email met activatielink. Je kan dus niet inloggen. De optie "wachtwoord vergeten" bied geen oplossing, je ontvangt nooit een email.

Heb al 2x gechat met Norton, en deze even aan dat er geen problemen bekend zijn, en weinig kunnen betekenen.
Ik heb in mijn vriendenkring al van meerdere mensen gehoord dat ze niet kunnen registreren.

Interessant detail: Als je via die speciale cashback site contact met Norton probeert op te nemen, moet je een formulier invullen met NAW gegevens. Het invullen van de postcode is echter niet mogelijk, omdat er maar 5 karakters ipv 6 worden geaccepteerd. Je krijgt dan de melding "postcode onjuist", en kan het contactformulier niet verzenden.

Meer mensen ditzelfde probleem bij Norton met de "fake" cashback actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

- een activatiemail doet niets anders dan een 'schakelaartje' omzetten van inactief naar actief. Iets dat ze bij norton wel voor je kunnen betekenen, namelijk even manueel je account activeren.
- site heeft een .fr extensie. In frankrijk bestaan postcodes uit 5 cijfers. Dus die 'fout' is bij dezen verklaart. Probeer anders gewoon een willekeurig 5cijfer getal in te voeren en kijken of je je dan wel kunt registreren.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
Bij het registratieformulier kan ik gewoon een nederlandse postcode invullen, en die wordt ook netjes geacepteerd. Alleen in het contactformulier gaat het mis, daar kan je dus geen nederlandse postcode invulleb. Heb via chat contact gehad met Norton, en deze geven aan dat de site bij een externe partij staat, en ze dit "schakelaartje" dus niet om kunnen zetten, en ze er verder niets aan kunnen doen :S
"Norton staat buiten deze website", terwijl het een cashback van Norton is..

Begint beetje "kastje muur verhaal" te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Gabriel_Knight schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 21:58:
Begint beetje "kastje muur verhaal" te worden...
Ik heb de cashback gewoon kunnen aanvragen, geen probleem gehad, kreeg de validatie email binnen een paar minuten binnen in mijn gmailbox.

De email met de link om je account te valideren komt trouwens van: "Norton Campains" , emailadres: norton-campaigns@email.custom-campaign.com , misschien dat het in jouw spamfilter terecht is gekomen?

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
probleem gevonden
Wanneer je in chrome de registratie invoert, komt er op het einde een "ok" knop te staan.
Als je deze indrukt, ga je weer terug naar het registratiescherm, waar alle nog ingevulde gegevens staan, en gebeurd er verder niets. Opnieuw registeren met zelfde NAW gegevens lukt echter niet meer.
Onder firefox krijg je na de registratie een "bevestig" knop ipv ok knop, en lukt de registratie wel

Kortom registratie NIET onder Chrome doen, anders mislukt de registratie zonder dat je dat in de gaten hebt.

Beetje armoedig van norton om een cashbacksite te maken die niet onder alle browsers werkt... :(

[ Voor 45% gewijzigd door Gabriel_Knight op 10-12-2016 21:50 ]

Anoniem: 862763

Ook mij lukt het niet om de cashback aan te vragen. Mijn probleem begint al met het creëren van een account. Hier dient een wachtwoord te worden gekozen welke moet bestaan uit 8 tekens (grote + kleine letters + min. 1 cijfer of speciaal teken). Wat ik ook probeer al mijn wachtwoorden zijn niet correct terwijl ze volgens mij wel voldoen aan de gestelde eis.

Iemand enig idee wat er fout gaat?

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Anoniem: 862763 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:10:
Ook mij lukt het niet om de cashback aan te vragen. Mijn probleem begint al met het creëren van een account. Hier dient een wachtwoord te worden gekozen welke moet bestaan uit 8 tekens (grote + kleine letters + min. 1 cijfer of speciaal teken). Wat ik ook probeer al mijn wachtwoorden zijn niet correct terwijl ze volgens mij wel voldoen aan de gestelde eis.

Iemand enig idee wat er fout gaat?
Ja, er staat een fout op die site, het moet zijn: (grote + kleine letters + min. 1 cijfer EN speciaal teken)

[ Voor 70% gewijzigd door Phase op 29-12-2016 16:01 ]

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 862763

@Phase
Bedankt voor de tip.
Registratie en cash back aanvraag is inmiddels gelukt.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 862763 op 30-12-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 877585

Firefox is inderdaad de oplossing, want nu werkt alles wel gewoon. Je moet er even je best voor doen maar dan kun je inloggen en je bankgegevens invullen voor de cashback van 25 euro. Toch leuk op een bedrag van 44 euro inclusief verzending. Het is wel idd een beetje lullig dat dit alleen lukt onder firefox, terwijl bijna iedereen die ik ken Chrome gebruikt. Tipgever: heel hartelijk bedankt!
Pagina: 1