Toon posts:

OGR stats, jippie :P

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even uit de losse pols hoor :)

1 [DPC] 100% Total Grazing Addicts - 21,462
2 [DPC] Squaddie & Paradox - 17,726
3 [Dutch Power Cows] Team SAL - 14,701
4 [Dutch Power Cows] EliteHackers.com - 13,068
5 [DPC] Team ICT Independent Cow Technologies - 12,627
6 [Dutch Power Cows] Stappel - 11,478

De overall stats en prognose kan je vinden op Sub-Teams Stats Page
Team EliteHackers.com, we want our place back, and we're comming to get it! :P

• ZeroVince
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Die krijgen jullie niet, sterker nog, ik heb besloten dat het tijd wordt dat we Stappel inhalen.. >:)

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Zo dacht hij.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• dizzie110
  • Laatst online: 17-05 20:23
Ik zeg dat ZeroVince ongelijk gaat krijgen. Misschien haalt hij met sen teampie Stappel net iets eerder in dan wij, maar daarna gaan wij weer keuhard over hun en Stappel heen! :):)

• humi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-05 13:08
Ik denk dat we het de liete hakkers nog wel wat moeilijk kunnen maken, maar laat ze nog maar ff dromen...das wel leuk:)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
* Dutchman! zet zijn 120 Pii 350's weer over van de diverse andere projecten naar OGR

(kijken of ik nog meetel tegenwoordig :) )

We spend our years as a tale that is told

• stappel_
Ik weet niet of dat nut heeft Dutchman, volgens mij komen er zeer binnenkort de OGR-26 stubs aan. als ik naar mijn proxy logs kijk zie ik dat er volgens mij een re-issue van alle "verdwenen" ogr-25 stubs is geweest/bezig is. de stubs van nu springen van 25/2-.-. naar 25/5-.-.. terwijl er 3 weken terug nog 25/11-.. stubs waren.
het kan maar zo eens afgelopen zijn.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,

• humi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-05 13:08
Lijkt wel duidelijk op het einde, of ze zouden middenin het project nog eens moeten gaan reissuen...
Lijkt me inderdaad logisch om dat aan het einde te doen....

• ZeroVince
  • Niet online
Oftewel, we mogen haast maken met TA inhalen!

• ZeroVince
  • Niet online
Zo deed hij.

[Dutch Power Cows] EliteHackers.com - 1,794,633
[Dutch Power Cows] Stappel - 1,745,332

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 17:18 schreef ZeroVince het volgende:
Oftewel, we mogen haast maken met TA inhalen!
Veel belangrijker

Hoe moeten jullie ons inhalen dan :?

• ZeroVince
  • Niet online
Zou jammer zijn als OGR voor de datum van de weddenschap afgelopen zou zijn, maar ik ga er niet van uit, er was toch iets goed mis met de OGR core een tijdje terug, ik neem aan dat de data dus NOG een keer gechecked moet worden?

• ZeroVince
  • Niet online
Bij een gebrek aan DPCH van de 1ste en de 2e dan maar hier:

Stappel, tuig! Beetje 74T opsparen om de dag nadat we je in hadden gehaald te flushen! Gelukkig hadden we nog wat achter de hand en hebben we dat op de goede dag geflushed (aanval afgeslagen met 54T waardoor we nog een voorsprong van 29T overhielden).. >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 03:37 schreef ZeroVince het volgende:
Gelukkig hadden we nog wat achter de hand en hebben we dat op de goede dag geflushed
Wat voor server park hebben jullie er bij gekregen?
Jullie flush history laat een duidelijke toename zien van de standaard dagelijkse flushes, en buiten die toename hebben jullie ook dagelijks "nog wat achter de hand" om nog eens extra 40T te flushen ofzo,..... impressive?!

• stappel_
Op dinsdag 03 juli 2001 00:42 schreef ZeroVince het volgende:
Zou jammer zijn als OGR voor de datum van de weddenschap afgelopen zou zijn, maar ik ga er niet van uit, er was toch iets goed mis met de OGR core een tijdje terug, ik neem aan dat de data dus NOG een keer gechecked moet worden?
er was niks mis met de OGR of RC5 core. er was war mis met het de client die de aansturing regelt.

ze gaan stubs opnieuw uitdelen als :
a) er geen data is binnen gekomen (stub-lost)
b) er slechts 1 keer data is binnen gekomen (alles moet 2 keer gebeuren)
c) de stub 2 keer van dezelfde client/user/email is gekomen (vertrouwen ze niet)
d) de stub een andere uitkomst heeft in de 2e run.

en ja ik heb een beetje zitten sparen, maar niet genoeg. dat was ongeveer alles wat ik nog had. nu weer over naar de orde van de dag.

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 09:46 schreef stappel_ het volgende:

en ja ik heb een beetje zitten sparen, maar niet genoeg. dat was ongeveer alles wat ik nog had. nu weer over naar de orde van de dag.
En stiekum dumpen op de TA proxy..Alsof niemand dat door zou hebben >:)

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 08:24 schreef stappel_ het volgende:
Ik weet niet of dat nut heeft Dutchman, volgens mij komen er zeer binnenkort de OGR-26 stubs aan. als ik naar mijn proxy logs kijk zie ik dat er volgens mij een re-issue van alle "verdwenen" ogr-25 stubs is geweest/bezig is. de stubs van nu springen van 25/2-.-. naar 25/5-.-.. terwijl er 3 weken terug nog 25/11-.. stubs waren.
het kan maar zo eens afgelopen zijn.
Ik weet niet of ze het zo gedaan hebben. Ik had meteen in het begin van OGR25 al 25/10 stubs. En volgens mij moet eerst GARSP 6.00 uitkomen (daar zijn ze nu mee bezig, kijk maar in de source), voordat ze met OGR-26 beginnen.
Pagina: 1