Op het moment kun je nog zover ik weet ( hey mischien heb ik 1-2 games niet uitgeprobeerd die wel meer vragen excuse me

) zogoed als alle games met 8 gig ddr3 1600 mhz spelen en meestal zit je dan max op 7-7.5 verbruik met paar kleine aps open.
Ja als je wilt gaan gamen en dan skype+10 tabs en youtube gaat draaien kun je er over heen gaan.
Freaky bij bepaalde bedragen scheelt het voor mensen dat ze kiezen voor 8 gig inplaats voor 16 gig om van bevoorbeeld een 1050TI een rx 470/480/1060 te kunnen halen wat een erg groot verschil is in gpu kracht
Of inplaats van een i3tje een i5 kunnen kopen 8 gig ddr3 1600mhz+ is nog steeds genoeg en is makelijk om later als je weer wat geld hebt erbij te kopen en te prikken.
Onder bepaalde bedragen is het beste om te bezuinigen op dingen die je niet direct nodig hoeft te hebben ( zoals veel meer ram geheugen of opslag dus gewoon een wat kleiner ssd'tje nemen van bevoorbeeld 250 gig en games afhalen die je niet meer speelt en gewoon wanneer je geld hebt dus voor je gebruiks gemak een grotere ssd erbij kopen/prikken zelfde met hhd's ookal is het soms iets minder gunstig als je kleinere haalt )
Je wilt niet een bepaalde gpu/cpu binnen een half jaar weer gaan verkopen om dan een kleine upgrade omhoog te doen kwa kosten en tijd en gedoe.
Daarom gewoon bekostigen op dingen als gewoon het minimale ram ( op dit moment 8 gig ) halen, minimale opslag wat nog wel beetje gunstig is kwa prijs/opslag.
Kunt soms ook wat besparen op muizen je hebt al goede gaming muizen van 30 euro zijn niet te bekendste merken maar zijn er genoeg tussen die evengoed zijn als 50-60 '' A " merken je betaaldt ook voor het merk. En later alsnog een duurdere muis halen is ook een makelijke vervanging en heb je altijd een backup muis of je verkoopt de oude voor 1-2 tientjes weer.
Think you get my drift?
Maar alsnog gewoon lekker even blijven hangen op deze pc blijf doorsparen en dan zou waarschijnlijk de zen 4 core 8 thread een goede optie zijn als die waarmaakt hoe snel die is voor de prijs of dan de i3 die lekker kan overclocken. Ligt er erg aan welke spellen je speelt.
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 10-12-2016 20:10
]