Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het zal voornamelijk gebruikt worden om te gamen, denk dan vooral aan spellen als The Witcher 3, Battlefield 1, GTA 5, enz. Deze hoop ik op een redelijke hoge setting te kunnen draaien. Daarnaast zal ik af en toe met office programma's werken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij € 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen, met uitzondering van randapparatuur en beeldscherm (Samsung Syncmaster s22b350).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier onder de lijst met onderdelen, ik heb met name de mainstream game pc van de best buy guide als blauwdruk gebruikt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, het belangrijkste is dat het goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen bijzondere eisen.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag een beroep doen op jullie kennis en ervaring, ik ben niet zo thuis in het samenstellen van PC's dus ben nog wat onzeker met wat ik heb samengesteld.
Enkele concrete vragen:
* Is de cooler van de Boxed cpu goed genoeg, of raden jullie een andere cooler aan? (ik heb er al een andere cooler bij gedaan om er een beetje rekening mee te houden.
)
*De case die ik er bij gezet heb heeft geen plek voor een optische drive, welke raden jullie ter vervanging aan.
*Zouden jullie het aanraden om de PC zelf te bouwen (ik heb totaal geen verstand van pc's
), of om het te laten doen.
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Shchors
Het zal voornamelijk gebruikt worden om te gamen, denk dan vooral aan spellen als The Witcher 3, Battlefield 1, GTA 5, enz. Deze hoop ik op een redelijke hoge setting te kunnen draaien. Daarnaast zal ik af en toe met office programma's werken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij € 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen, met uitzondering van randapparatuur en beeldscherm (Samsung Syncmaster s22b350).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier onder de lijst met onderdelen, ik heb met name de mainstream game pc van de best buy guide als blauwdruk gebruikt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 209,90 | € 209,90 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 8G OC | € 284,35 | € 284,35 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 18,99 | € 18,99 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 124,90 | € 124,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.017,84 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, het belangrijkste is dat het goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen bijzondere eisen.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag een beroep doen op jullie kennis en ervaring, ik ben niet zo thuis in het samenstellen van PC's dus ben nog wat onzeker met wat ik heb samengesteld.
Enkele concrete vragen:
* Is de cooler van de Boxed cpu goed genoeg, of raden jullie een andere cooler aan? (ik heb er al een andere cooler bij gedaan om er een beetje rekening mee te houden.
*De case die ik er bij gezet heb heeft geen plek voor een optische drive, welke raden jullie ter vervanging aan.
*Zouden jullie het aanraden om de PC zelf te bouwen (ik heb totaal geen verstand van pc's
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Shchors