Toon notificatie van eerdere V&A transactie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Hallo Modjes,

Voordat ik een transactie met een mede-Tweaker aanga, bekijk ik altijd eerst even het profiel. Soms komt de naam mij bekend voor, maar ben ik niet zeker waar vandaan. Wellicht heb ik reeds een transactie met deze Tweaker gehad, heb ik zijn naam op het forum voorbij zien komen, of was het toch op de frontpage?

Over het algemeen maakt het niet veel uit of een naam bekend is of niet. Wat wellicht wel handig zou zijn, is als er een visuele hulp is in het geval dat beide Tweakers eerder een V&A transactie 100% hebben afgerond. Dit zou in het systeem gecontroleerd kunnen worden aan de hand van de V&A beoordelingen. Als gebruiker A bij gebruiker B een beoordeling heeft achtergelaten, en/of gebruiker B (ook) bij gebruiker A, zou er sprake zijn van een eerdere transactie.

Dit zou bijvoorbeeld op de volgende manier aangeduid kunnen worden (links van het aantal V&B beoordelingen). Dit is even een snelle mockup via de console:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CuCpINuhds2b59cNU6lqRxxF/full.jpg

Ik weet niet of dit eerder ter sprake is gekomen, maar het lijkt mij een nuttige toevoeging voor het verbeteren van het gebruikersgemak.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanuit het netwerk moeten V of A irrelevant zijn zolang ervanuit het netwerk maar mekaar beoordeeld hebben.