Operation Flashpoint Editor

Pagina: 1
Acties:

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 08:58
Ik zit nu een levelke te maken (die overgens best groot word), maar ik snap niet hoe je tijdens de game (of aan het begin van de game)een soort "filmpje" laat zien..., kan dit met triggers ofzo?, ik heb van alles al geprobeerd, maar dat lukt me niet... (trigger aan waypoint vastbinden waar de movie afspeelt bijvoorbeeld)...

En dan nog een vraag: 2

Als jij een soldaat bent en degene die naast je staat is in hogere functie, hoe kan je er dan voor zorgen dat als je zegt "Get-in", jij achter het stuur komt en niet je commander?

En dan nog een vraagje:3

Kan je met een Trigger ergens een Unit ook plotseling laten verschijnen?, nu heb ik een A10 die overvliegt als je op een bepaalde plek komt, maar meest is die al neergestoord (als ik hem in grote circeltjes laat cyclen).. En dat zou niet meer hoeven als ik hem oppeens laat verschijnen!

Bedankt voor de antwoorden.

BF1: Don-Panio

• Paniohitus
owja:

nog een 4de vraag :)

Als je rechtsbovenin klikt kan je de missie naam intypen en de beschrijving enzo, maar die beschrijving komt er niet te staan bij single missions?, wie weet hoe je dat wel kan laten zien?, en hoe kan je er eventueel een plaatje bij stoppen?

• Paniohitus
niemand?

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Cutscènes: gewoon bij een trigger onderaan op efefcts klikken, daar camera kiezen en de camerabeweging.
Check anders gewoon de tutorial op je CD, daar staat alles duidelijk uitgelegd...