Hoi allemaal,
Ik heb een ASUS K7V met een Athlon classic 700@800Mhz d.m.v. een GFD. als ik de processor op 850Mhz zet gaat hij uit zichzelf rebooten
. Nu kan ik het voltage wel omhoog gooien alleen wordt ie dan warmer => dus koeling. Ik wou er 2 ventilators in stoppen 1 voor de intake en 1 voor de outtake (deze wou ik achter de processor plaatsen.)
Ik heb er nu 1 gevonden bij www.conrad.com
Maar ik heb gelezen dat jullie het hebben over Alpha coolers e.d. nu mijn vraag, zijn deze van goede kwaliteit? Als ik 2 van deze bestel kan ik dan weer met een gerust hard verder tweaken?
BVD
Groeten
JWR
Ik heb een ASUS K7V met een Athlon classic 700@800Mhz d.m.v. een GFD. als ik de processor op 850Mhz zet gaat hij uit zichzelf rebooten
. Nu kan ik het voltage wel omhoog gooien alleen wordt ie dan warmer => dus koeling. Ik wou er 2 ventilators in stoppen 1 voor de intake en 1 voor de outtake (deze wou ik achter de processor plaatsen.)Ik heb er nu 1 gevonden bij www.conrad.com
Maar ik heb gelezen dat jullie het hebben over Alpha coolers e.d. nu mijn vraag, zijn deze van goede kwaliteit? Als ik 2 van deze bestel kan ik dan weer met een gerust hard verder tweaken?
BVD
Groeten
JWR
)