Geen bestelnummer gekregen na bestelling via Wish App

Pagina: 1
Acties:
  • 28.960 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb via de Wish App een bestelling geplaatst en hiervoor betaald. Maar na de betaling is mijn bestelling niet verwerkt en ook niet bevestigd.
Het bedrag is wel afgeschreven.

Ik heb al heel veel mail contact gehad met Wish, zonder enig resultaat.
Ze vragen mij telkens dezelfde vragen die ik al heb beantwoord. Volgens hun kunnen ze mijn bestelling niet achterhalen. Logisch want hij is niet verwerkt. En even later vragen ze alsnof naar een bestellingsnummer... Ik word er zo moe van..

Ik heb vele malen aangegeven dat ik mijn betaling gewoon terug wil, maar ze houden mij telkens aan de lijn en verzoeken mij contat op te nemen met de bank. Ik heb contact opgenomen met mijn bank en die vinden het vreemd dat zij mij naar de bank sturen. Mijn bank zegt dat de webholder gewoon zelf het bedrag moet terugstorten. Maar dat krijg ik maar niet gedaan. Ik ben het inmiddels zo zat geworden.

Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik mijn geld terug kan krijgen? Ik heb gewoon bewijs dat het bedrag is afgeschreven.

Beste antwoord (via Yorinn op 22-09-2017 13:52)

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:52:
Ik heb bij wish een bestelling gedaaan en ook betaald .het is ook van mijn rekening afgeschreven.Ik heb ook geen bestelnummer gehad en dat de bestelling is verwerkt. ook zit de bestelde artikelen nog in het winkelwagentje.en krijg steeds een mail van Wish dat ik nog een bestelling in het winkelwagentje heb. ik kan nergens contact het hun opnemen en ook nergens komt een tel nummer voor. Wie kan mij wegwijs maken wat ik verder moet doen? hartelijk dank alvast
Heb je https://www.wish.com/contact al bekeken? Via daar kan je per e-mail contact opnemen. Heb je dat al geprobeerd?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Je hebt toch vast wel een bevestiging gehad? Zij kunnen toch aan de hand van de betalingsgegevens terugzoeken waar die is gebleven?

Als zij het niet weten dan moeten ze het inderdaad maar terugstorten. De bank kan je hier niet bij helpen alleen als het een incasso betreft.

Gewoon vol blijven houden en Wish blijven bellen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Maar ik heb dus inderdaad geen orderbevestiging gehad. En nu zeggen ze telkens dat ze mijn bestelling niet kunnen vinden.. Maar het bedrag is wel gewoon afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Laatst online: 20:35
Ik heb wel goede ervaringen met deze app eigenlijk. Vorig jaar denk 3x iets besteld.

Nu de app niet meer in gebruik. Maar staat je order niet in je account ? is er een referentie bij de afschrijving die je kunt gebruiken ?

In de reviews in de playstore zie ik meer van dit soort klachten momenteel

[ Voor 14% gewijzigd door HKLM_ op 09-12-2016 13:33 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03:08
Hoe heb je betaald? Als je met PayPal of creditcard hebt betaald, kun je een claim aanmaken, waardoor je het geld terug krijgt.

Als je via iDeal of bankoverschrijving hebt betaald, dan zijn je kansen veel kleiner. Je zult dan echt contact moeten opnemen met het bedrijf waar je de aankoop hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook wel eens wat besteld via Wish, en ook mijn collega besteld er regelmatig iets.

Nooit foutgegaan, dus oplichters zijn het zeker niet. Dat een Chinese helpdesk af en toe een flinke kluif kan zijn - ja, dat wel.

Inderdaad, paypal of CC dan daar de claim neerleggen. Is het via ideal oid gegaan, dan denk ik dat doorbijten en blijven aangeven dat het wel is afgeschreven maar geen order is aangemaakt de enige oplossing is.

Wellicht helpt het als je een screenshot o.i.d. van de afschrijving bij je verzoek doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Kleine titelfix uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb inderdaad betaald via iDeal en een screenshot gemaakt dat het bedrag is afgeschreven maar ze blijven er maar omheen draaien en dezelfde vragen voor de zoveelste keer stellen. Het is inmiddels een week verder en ik heb dagelijks met ze heen en weer gemaild, maar het heeft niets geholpen. Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:34
Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:03:
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb inderdaad betaald via iDeal en een screenshot gemaakt dat het bedrag is afgeschreven maar ze blijven er maar omheen draaien en dezelfde vragen voor de zoveelste keer stellen. Het is inmiddels een week verder en ik heb dagelijks met ze heen en weer gemaild, maar het heeft niets geholpen. Zucht...
Heb je ook al gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@clavis nee, ik zie geen telefoonnummer van de App

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:18
Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:11:
@clavis nee, ik zie geen telefoonnummer van de App
https://www.wish.com/contact

even buiten de doos denken he:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal! Inmiddels eindelijk gelukt om mijn betaling terug te ontvangen. Het heeft heel wat moeite gekost. Ik begrijp dat het voor sommigen wel een goede ervaring is geweest, maar ik bestel voortaan niet meer via de Wish app..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 10:06
Is die wish site eigenlijk betrouwbaar? kan er maar weinig over vinden via google. Alles ziet er zo ongelooflijk goedkoop uit, maar het gezegde 'als iets te mooi is om waar te zijn, is dat het meestal ook' gaat door mijn gedachtes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij wish een bestelling gedaaan en ook betaald .het is ook van mijn rekening afgeschreven.Ik heb ook geen bestelnummer gehad en dat de bestelling is verwerkt. ook zit de bestelde artikelen nog in het winkelwagentje.en krijg steeds een mail van Wish dat ik nog een bestelling in het winkelwagentje heb. ik kan nergens contact het hun opnemen en ook nergens komt een tel nummer voor. Wie kan mij wegwijs maken wat ik verder moet doen? hartelijk dank alvast

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:52:
Heb je https://www.wish.com/contact al bekeken? Via daar kan je per e-mail contact opnemen. Heb je dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* Dit is niet de plek voor shopreviews over Wish.

[ Voor 79% gewijzigd door Yorinn op 11-05-2017 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nuttig bericht. Ik heb hetzelfde probleem.

Ik heb geprobeerd te e-mail en bellen, maar beide lukt niet.
  • Email: nadat ik probeer in te loggen staat er "Email address / password combination is incorrect, try again or get a new password."
  • Telefoon: als ik bel naar +118002660172 krijg ik "" Het nummer is niet in gebruik
Iemand ervaring mee of een oplossing?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2017 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:40
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:37:

• Telefoon: als ik bel naar +118002660172 krijg ik "" Het nummer is niet in gebruik
[/list]
Misschien een typo maar jij geeft landcode 11 aan, dit moet 01 zijn volgens mij.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Helaas geeft mijn vrouw daar ook besteld. Een bestelling is nooit bevestigd, maar wel betaald. Ze wacht nog steeds drie weken na bestelling en twee weken na reclamatie op haar geld via Ideal. Het Nederlands dat ze schrijven rammelt, slechte Google Translate? Ze wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd om,niet,hun verantwoordelijkheid te nemen voor de betaling. De bank heeft bevestigd dat het netjes is afgeschreven en nu moet ze maar met Klarna contact opnemen (payment provider?).

Onbetrouwbare zooi.

Kassa en Trustpilot staan vol met negatieve ervaringen.

Inmiddels een vestiging in Nederland gevonden van het moederbedrijf ContextLogic Inc. op Schiphol. Morgen weer bellen, want er werd nu niet opgenomen/mailbox.

[ Voor 17% gewijzigd door PcDealer op 14-09-2017 19:10 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook ik heb besteld, en betaald via ideal, maar geen bevestiging van de bestelling gekregen, in mijn account op de site staat dat ik geen bestelling heb gedaan.
hoe kan ik mailen, vind nergens een emailadres, is er ook een Nederlands telefoonnummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seth007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 19:30
@Verwijderd Mailadres: support@wish.com

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Ik heb een soortgelijks iets bij Wish. Wel besteld en betaald, nergens terug te vinden.

Je kan via de app naar de helpdesk gaan en doorklikken naar je probleem categorie. Vanuit daar een ticket gestuurd en binnen 24 uur had ik (in google translate nederlands ;) ) reactie. Na het sturen van een screenshot vanmijn betaling geven ze aan dat er idd iets mis is gegaan en dat ik binnen enkele dagen mijn geld terugkrijg.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Vrijdag had mijn vrouw eindelijk haar geld terug via Klarna. Nooit meer!

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hartstikke goed dat het is gelukt. Kunt U ook in detail aangeven hoe u dat voor elkaar heeft gekregen? Vooral uw opmerking via KLARNA is interessant. U zou mij en vele lezers van deze problematiek een een plezier doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar dagen geleden een tablet besteld en via ing betaald en ook geen bevestiging gekregen, heb contact gehad met Karna hebben mijn klacht in behandeling genomen..en beloofd dat ik binnenkort bericht krijg hoe het is gegaan nu maar afwachten ,,,anders ben ik mijn geld kwijt deugd niets van nooit eerder meegemaakt met andere online winkels!!!!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Een topic kicken met alleen een shopreview / rant is niet de bedoeling op Tweakers. Gezien alles wel gezegd is in de originele discussie gaat hier een slotje op.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.