Aye aye captain
ffe het cartdridge slot schoonmaken met contactspray...
Inderdaad, ik heb het ook wel eens gehad met mijn snes. Even flink in de cardridge blazen en in de gleuf in de snes en dan doet ie het meestal wel....
Verwijderd
gooi dat brakke ding gewoon weg heb er ook nog een op de zolder die mag je hebben van meOp zondag 01 juli 2001 03:17 schreef ShinKiKouHou het volgende:
En ja!!!! Ik heb er een spel in gedaan.
als hij hem niet wilt, wil ik hem zekerOp zondag 01 juli 2001 10:09 schreef sub-zero het volgende:
[..]
gooi dat brakke ding gewoon weg heb er ook nog een op de zolder die mag je hebben van me
Zou ik niet doen man, krijg je later echt spijt van. Als je later oud bent dan is het pure nostalgieOp zondag 01 juli 2001 10:09 schreef sub-zero het volgende:
[..]
gooi dat brakke ding gewoon weg heb er ook nog een op de zolder die mag je hebben van me
Bij mijn ouders thuis ligt op zolder ook nog steeds een commodore 64
Verwijderd
Mot je ervoor hebben?Op zondag 01 juli 2001 10:09 schreef sub-zero het volgende:
[..]
Verwijderd
heeft er iemand voor mij ook nog één?
m'n televisie was er een tijdje geleden op gevallen(vraag niet hoe). mis m'n rpg's
Verwijderd
Shut upOp zondag 01 juli 2001 13:28 schreef JJJ het volgende:
Geen V&A hier
http://www.tweakers.net/aanbod.dsp
Koop gewoon een GBA, precies hetzelfde maar dan kleiner
Thnx voor de replies! Ik zal die stofzuigertruc eens proberen
En als dat niet werkt wil ik best die ene SNES hebben
Aye aye captain
Verwijderd
Had ik ook... met je die gleuf gewoon schoon maken, dan werkt ie weer goed (ik moet bij mij nu cardrige beetje heen en weer bewegen totdatie ie beetje goed werkt)
Dit probleem heb ik ook met mijn SNES, na dagen gezocht te hebben bleek de video out kapot te zijn [later de RF out ook nog].
Heb er toen maar een van een maat overgekocht [speel er inderdaad nog mee, heb namelijk een Wildcart 32DX]
DOC.
Heb er toen maar een van een maat overgekocht [speel er inderdaad nog mee, heb namelijk een Wildcart 32DX]
DOC.
DOC.
Pagina: 1