Hallo allemaal, ik overweeg een Panasonic TX-40DX730E te kopen maar ben nu aangelopen tegen berichten dat Mozilla de verdere ontwikkeling van Firefox OS voor TV's heeft stopgezet en dat verder aan anderen overlaat (het is tenslotte open-source ...). Ook heb ik ergens een bericht van Panasonic gelezen dat zij (Panasonic) het Firefox OS verder zullen ondersteunen. Dat laatste kunnen ze natuurlijk wel zeggen maar wat dat vervolgens waard is...?
Zie ook deze info uit oktober.
Ik koop een nieuwe TV niet per se voor het OS maar om er nu een aan te schaffen waar niet of nauwelijks nog app-updates voor komen, gaat me toch wat ver.
Kortom, de vragen: heeft iemand een laatste stand van zaken (december 2016)? Is er iets meer definitiefs bekend? Graag info waar ik iets mee kan (gissen kan ik ook). M.b.v. jullie opmerkingen wil ik de knoop gaan doorhakken...
Dank!
Hans
Zie ook deze info uit oktober.
Ik koop een nieuwe TV niet per se voor het OS maar om er nu een aan te schaffen waar niet of nauwelijks nog app-updates voor komen, gaat me toch wat ver.
Kortom, de vragen: heeft iemand een laatste stand van zaken (december 2016)? Is er iets meer definitiefs bekend? Graag info waar ik iets mee kan (gissen kan ik ook). M.b.v. jullie opmerkingen wil ik de knoop gaan doorhakken...
Dank!
Hans
[ Voor 7% gewijzigd door Bonzo2003 op 09-12-2016 12:04 ]