Je blijft lachen met Sonera

Pagina: 1
Acties:

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 19:51
Ik heb Sonera een mailtje gestuurd waarin ik mijn ongenoegen uit over het feit dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Sonera gooit het op upc en upc kaatst de bal terug naar sonera. En ik heb al 2 maanden een slechte verbinding. Het mailtje is te lang om hier te posten, maar ik gaf aan restitutie te willen en uiteraard opzeggen. En een klacht over de gang van zaken.

Het antwoord van Sonera was erg summier:

Geachte abonnee,

Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u als volgt informeren.

Wij betreuren het ten zeerste dat u uw abonnement wenst te beeindigen.

U geeft daarnaast aan restitutie te willen over de periode dat u storing
heeft gehad, wij willen u vragen uw verzoek hiertoe schriftelijk in te
dienen.
U kunt uw brief sturen naar:

Sonera Plaza Nederland B.V
Postbus 9422
1800 GK Alkmaar

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Soneraplaza Nederland BV

Nogal geïrriteerd over wederom enkele uren zonder internet en na het lezen van dit suffe antwoord heb ik maar een grimmiger mailtje gestuurd:

Bij het zien van uw mail vraag ik mij toch af waarom er geen naam bij staat vermeld. Waarschijnlijk past dit beter in de Sonera traditie van dingen op anderen door te schuiven. Ook krijg ik het gevoel dat ik een standaard mail heb ontvangen en mijn mail niet goed is doorgelezen. Ik heb duidelijk vermeld dat ik deze klacht/beëindiging en restitutieaanvraag ook per fax en per post zou sturen. Verder is er geen enkele vorm van excuses aangeboden voor het gedrag van de heer ******, noch is er op geen enkele manier getracht mij als klant te behouden. Hieruit maak ik op dat het probleem niet opgelost zal worden, anders was mij wel gevraagd uw organisatie de kans te geven het probleem op te lossen en nog te wachten met beëindigen van contract. Men is kennelijk op de hoogte van de onkunde bij beide helpdesken en het onvermogen om goed te communiceren.

Kreeg vrij vlot een reactie:

Geachte abonnee,

Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u als volgt informeren.

Langs deze weg bieden wij u als nog onze excuses aan voor het feit dat u
door onze helpdesk niet naar wens geholpen bent.

Wij willen u wel degelijk graag als klant behouden ! U geeft aan dat u dan
wel de bestaande probelemen opgelost wilt zien, helaas kunnen wij als
klantenservice daar niet voor zorgen dit zult u echt met onze helpdesk en
met de helpdesk van UPC moeten regelen.

Wij hebben u in onze vorige e-mail voor de zekerheid gevraagd uw verzoek
tot restitutie schriftelijk in te dienen, het is niet zo dat wij u e-mail
niet goed lezen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Soneraplaza Nederland BV

Fantastisch, ze hebben ze door dat ik mijn problemen opgelost wil zien, maar kennelijk alleen indien ik abonnee blijf???? Mijn maand opzegtermijn moet ik maar met een brakke verbinding uitzitten. |:(
Ik vind het toch wel lief van ze dat ze me wel als klant willen behouden, zolang ik maar zelf de zaken met de helpdesk regel, althans als ik een werkende verbinding wil. |:(
Enne weer geen naam van de behandelaar :)
Ik weet nou niet of ik moet huilen of lachen. Lachen is uiteindelijk gezond *D

Fakir

Verwijderd

Ik dacht eindelijk van die klote provider af te zijn. Toen las ik in de lokale krant dat de plaats waar ik woon (hoofddorp) de centrale niet geschikt is voor de hoeveelheid adsl aanvragen. (dit uiteraard omdat iedereen van die klote sonera af wil). Dus mijn brief van de kpn dat ik alles binnen 4 weken binnen heb is gewoon een leugen. Ben dan nog blij dat ik me sonera nog niet opgezegd heb, geen verbinding is ook niet echt leuk..

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:30
Op zondag 01 juli 2001 03:01 schreef Fakir het volgende:

Ik weet nou niet of ik moet huilen of lachen. Lachen is uiteindelijk gezond *D

Fakir
Niet dan sterkte toegewenst..... :D

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Verwijderd

LOL :D (lache dus :))

• Fakir
Ik heb ook voor MXstream gekozen ASPI, ik hoop dat ze zich idd aan die 4 weken houden anders moet ik met een 56k6 werken, maar aan de andere kant dat doe ik nu ook helft van de tijd.

Fakir

Verwijderd

Je staat iig niet alleen, wat een KLOTEZOOI!!!! daar bij sonera, ik heb hier in Alkmaar ook CONSTANT problemen. Wegvallende verbindingen, reset ik ff m'n kabelmodem, weer 1 minuut verbinding voordat ie wegvalt. Echt zwaar naatje. Ik wordt ook constant "genegeerd" , t enige wat ze zeggen is: we zullen t doorgeven aan de TD, stelletje kneuzen zijn t daar, echt. Ik kan niet wachten tot de OPTA de kabel vrijgeeft, ben ik METEEN weg daar :(

• Fakir
Alkmaar? Daar zitten die faalhazen ook. Je zou er eigenlijk gewoon naar toe moeten gaan en de eerste de beste die je tegenkomt een paar klappen moeten geven :)

Fakir

• Sidekick
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 23:37
:) Ik ben een keer op dat "kantoor" in Alkmaar geweest. Was vanwege een project voor school, en een van die gasten werkt(e) daar. Nou als je ziet wat een bende het daar is.. AAARRGH.. Er zitten in een grote ruimte (zonder noemenswaardig kantoormeubilair of vloerbedekking) een man of 6 met om hun heen een stuk of 2honderd kapotte kabelmodems (briefje erop "Fam. de Vries. Logt niet aan") Man.. stapels van die dingen (die ik dus ook thuis heb staan :)) Was btw TD van Sonera.. + Helpdesk (zaten in de ruimte ernaast)

Sidekick out..

BTW ik bedenk mij net dat deze post totaal niks toevoegd aan deze topic.. |:(

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 21:04 schreef Sidekick het volgende:
:) Ik ben een keer op dat "kantoor" in Alkmaar geweest. Was vanwege een project voor school, en een van die gasten werkt(e) daar. Nou als je ziet wat een bende het daar is.. AAARRGH.. Er zitten in een grote ruimte (zonder noemenswaardig kantoormeubilair of vloerbedekking) een man of 6 met om hun heen een stuk of 2honderd kapotte kabelmodems (briefje erop "Fam. de Vries. Logt niet aan") Man.. stapels van die dingen (die ik dus ook thuis heb staan :)) Was btw TD van Sonera.. + Helpdesk (zaten in de ruimte ernaast)

Sidekick out..

BTW ik bedenk mij net dat deze post totaal niks toevoegd aan deze topic.. |:(
Jawel hoor, leuk om te lezen en t verbaast me NIX :P
Pagina: 1