Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MinoKB30
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 26-10-2022
Mijn vraag
Ik vroeg me af hoe word de lengte gemeten van een video kaart, als er staat 277mm is dat echt van het begin van de aansluitstekker DVI tot helemaal de achterkant ? Of wordt dit gemeten van de binnenkant ?

Als ik mijn binnenruimte meet heb ik 279mm...
Dus dat is net gepast als de lengte correct is.

Beste antwoord (via MinoKB30 op 09-12-2016 16:30)

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Ik heb me dit ooit ook afgevraagd: Hoe wordt de lengte van een GPU gemeten? (MSI)

Belangrijk om te weten is dat je i.i.g. niet blind kunt varen op de specificaties die door de fabrikant worden aangeleverd. Zoals te lezen in de draad die ik heb gestart kan bijv. zo'n populaire MSI kaart makkelijk 1 cm groter zijn dan aangegeven.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02:01

br00ky

Moderator Harde Waren
Heb je toevallig een kast van een bepaald type? De meeste fabrikanten noemen de maximale lengte die in hun case past.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• choogen
  • Niet online

choogen

Ik heb me dit ooit ook afgevraagd: Hoe wordt de lengte van een GPU gemeten? (MSI)

Belangrijk om te weten is dat je i.i.g. niet blind kunt varen op de specificaties die door de fabrikant worden aangeleverd. Zoals te lezen in de draad die ik heb gestart kan bijv. zo'n populaire MSI kaart makkelijk 1 cm groter zijn dan aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MinoKB30
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 26-10-2022
Bedankt,

Ik heb als case een Coolermaster N500, volgens de gegevens zou er een GPU van 405mm in kunnen, maar toch is mijn case anders opgebouwd dan op de foto's is gegeven. Dus deze informatie is ook niet 100% betrouwbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02:01

br00ky

Moderator Harde Waren
Anders opgebouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Niet online

choogen

Hier op PCPartpicker kun je nog zien welke videokaart andere mensen in staat zijn geweest in te bouwen in diezelfde kast: http://pcpartpicker.com/builds/by_part/8CGkcf (Helaas zijn het slechts twee builds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjm De Groot
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02-2021
Kan je een foto plaatsen van je case, ik denk zelf dat je je vergist en je een coolermaster n300/400 hebt _O-
Die zijn inderdaad anders ingedeeld en kunnen vga tot 350mm herbergen.

I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.

Pagina: 1