Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.
Vraag
Beste antwoord (via MineTurtle op 11-12-2016 13:42)
Negeren is inderdaad het beste. Wij hebben overigens ook channels die voor unranked onzichtbaar zijn. Dan lijkt het voor hen net of de server leeg is. Daar al eens naar gekeken?
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Alle reacties
Het is redelijk onmogelijk om aan een IP te herkennen of het een legit IP is of een "VPN IP" en als je even op zoek gaat naar alle uitgedeelde public IP's, kan je blokkeren tot je een ons weegt en dan nog ben je niet klaar.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
[ Voor 5% gewijzigd door MineTurtle op 09-12-2016 09:34 ]
Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.
Dan speel ik even duivel van de advocaat; ik ben een Nederlander maar maak regelmatig gebruik van andere IP's. Dan hoef ik er nog niet eens overheen te gamen maar als ik even met je wil bijpraten op TS, ben ik dus mogelijk meteen geblokkeerd en moet ik je appen/mailen met mijn nieuwe IP om contact te krijgen._-SaVaGe-_ schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:33:
In principe hoeven ook alleen IP's uit Nederland en België te kunnen joinen
Ja, je zou inderdaad op username/rank je inrichting kunnen gaan verzorgen en/of je staat wel alles toe en op je forum (als je dat hebt) post je dagelijks het nieuwe password voor TS voor geregistreerde/gevalideerde leden?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Op zich zijn er ook voldoende nederlandse VPN servers, dat zou denk ik weinig uit moeten maken in mijn opzicht.
Tot op heden negeren we deze mensen, dan houden ze vanzelf op een gegeven moment wel op als ze geen aandacht krijgen. We krijgen wel van sommige kids te horen dat hun ouders twijfel hebben aan de veiligheid van de server.
[ Voor 11% gewijzigd door MineTurtle op 09-12-2016 11:01 ]
Negeren is inderdaad het beste. Wij hebben overigens ook channels die voor unranked onzichtbaar zijn. Dan lijkt het voor hen net of de server leeg is. Daar al eens naar gekeken?
Dat lijkt mij ook nog een goede optie, zeker het overwegen waard
Helaas is het niet mogelijk om de mensen met de rank "new" onzichtbaar te maken voor niet-staffleden, tenminste voor zo ver ik nog heb kunnen vinden. Anders zou dat ook een leuke oplossing geweest kunnen zijn. Ben zelf geen held met het instellen van deze dingen, maar gelukkig hebben we Google
[ Voor 12% gewijzigd door MineTurtle op 09-12-2016 11:13 ]