Hey!
Aangezien mijn PC al behoorlijk aan 't verouderen is, vond ik het wel tijd worden voor een nieuwe.
Deze is zelf ooit in elkaar gezet. Mijn kast, dvd speler & harde schijf kan ik nog gebruiken.
Voor de rest heb ik deze nieuwe build gemaakt:
Wat zijn mijn wensen? Ik wil gewoon een snelle PC. Gamen doe ik niet erg veel meer, maar een vereiste is wel dat 'ie Planet Coaster aan kan. Ook met het oog op evt een keertje streamen.
Dit is dacht ik mijn kast: pricewatch: Cooler Master Centurion 5
Zou wel handig zijn als alles hier ook in past, daar heb ik niet zoveel verstand van. Anders zou ik een nieuwe kast moeten halen.
Geheugen wil ik later evt nog met 8gb uitbreiden, maar ik dacht eraan om nu gewoon met 8 te beginnen en dan zie ik het wel.
Graag jullie mening! Thanks
Aangezien mijn PC al behoorlijk aan 't verouderen is, vond ik het wel tijd worden voor een nieuwe.
Deze is zelf ooit in elkaar gezet. Mijn kast, dvd speler & harde schijf kan ik nog gebruiken.
Voor de rest heb ik deze nieuwe build gemaakt:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 209,90 | € 209,90 |
| 1 | Asus H110M-K D3 | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 179,50 | € 179,50 |
| 1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 20,95 | € 20,95 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 94,95 | € 94,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 656,19 | |
Wat zijn mijn wensen? Ik wil gewoon een snelle PC. Gamen doe ik niet erg veel meer, maar een vereiste is wel dat 'ie Planet Coaster aan kan. Ook met het oog op evt een keertje streamen.
Dit is dacht ik mijn kast: pricewatch: Cooler Master Centurion 5
Zou wel handig zijn als alles hier ook in past, daar heb ik niet zoveel verstand van. Anders zou ik een nieuwe kast moeten halen.
Geheugen wil ik later evt nog met 8gb uitbreiden, maar ik dacht eraan om nu gewoon met 8 te beginnen en dan zie ik het wel.
Graag jullie mening! Thanks