Ik wil graag een domeinnaam reggen op mijn naam dat vroeger door iemand anders gebruikt werd via namezero. Via whois lookup zie ik dat het al een maand geleden expired is. Als je de url nu intikt staat er dat je een bod kan uitbrengen van minimaal $50. Daar heb ik niet zo`n zin in. Iemand enig idee hoe het duurt voordat ik de naam wel kan reggen?
Ik denk dat je beter voor die $50 kunt gaan. Volgens mij gaan ze die domeinen heel erg lang in hun bezit houden...
Verwijderd
precies, dat is het bussines plan van namezero. Eigenlijk gewoon domeinenboer zijn 
Ze hebben de mensen die bij hun zo'n gratis domein aanvroegen gewoon gebruikt om aan leuke populaire domeinen te komen. Nu is bijna alles expired en gaan ze grof geld vragen. Tjah, das logisch natuurlijk. Maar als niemand er interesse in heeft zullen ze hoe dan ook een keer failliet gaan en dan komen de domeinen vrij snel vrij
Ze hebben de mensen die bij hun zo'n gratis domein aanvroegen gewoon gebruikt om aan leuke populaire domeinen te komen. Nu is bijna alles expired en gaan ze grof geld vragen. Tjah, das logisch natuurlijk. Maar als niemand er interesse in heeft zullen ze hoe dan ook een keer failliet gaan en dan komen de domeinen vrij snel vrij
hehe, ik heb er ook één gehad, de domein ben ik kwijt, maar de mail wordt nog steeds doorgestuurd
namezero falliet...
dat zie ik toch nog niet zo snel gebeuren
dan is die $50,- toch wel de beste oplossing als je echt dat domein wilt hebben...
en stel dat ze falliet gaan, worden de domeinen waarschijnlijk overgenomen door een ander bedrijf dat misschien namezero wil overnemen?????
dan is die $50,- toch wel de beste oplossing als je echt dat domein wilt hebben...
en stel dat ze falliet gaan, worden de domeinen waarschijnlijk overgenomen door een ander bedrijf dat misschien namezero wil overnemen?????
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Verwijderd
Op woensdag 04 juli 2001 00:58 schreef SWINX het volgende:
namezero falliet...
Huh?!?!?![Dit bericht is gewijzigd door SWINX op 04-07-2001 00:57]
Verwijderd
Is een bekend probleem.Op woensdag 04 juli 2001 01:13 schreef sproggle het volgende:
[..]
[..]
Huh?!?!?!
heb hetzelfde gehad.kan je 1 ding vertellen, tis een grote ellende.ben er nu nog steeds mee bezig en dat duurt al 3 maanden zo.
1) Biedt de helft $25, is voldoende en ze verkopen het domein wel.
2) Daarna kun je de whois via dat oh zo mooie webbased panel van jouw domein op de voor jou gewenste gegevens zetten.
3) Vervolgens dien je een verzoek in van domeintransfer naar de voor jou gewenste registrar.
4) Daar hoor je vervolgens niks over, gewoon stug om de dag hetzelfde (beleefde) emailtje sturen. Dus hardnekkig doorgaan.
5) Na ongeveer 3 weken krijg je eindelijk bericht dat je verzoek is verwerkt.
6) Vervolgens krijg je een emailtje van Network Solutions dat je request niet verwerkt kan worden, omdat deze nog niet 60 dagen bij Network Solutions is geregistreerd. Dat word dus wachten.
En ik ben nu nog steeds bezig. Over 12 dagen zijn die 60 dagen vol, en kan ik mijn domein transferen naar mijn gewenste registrar.
Lang Leve NameZero
1) Biedt de helft $25, is voldoende en ze verkopen het domein wel.
2) Daarna kun je de whois via dat oh zo mooie webbased panel van jouw domein op de voor jou gewenste gegevens zetten.
3) Vervolgens dien je een verzoek in van domeintransfer naar de voor jou gewenste registrar.
4) Daar hoor je vervolgens niks over, gewoon stug om de dag hetzelfde (beleefde) emailtje sturen. Dus hardnekkig doorgaan.
5) Na ongeveer 3 weken krijg je eindelijk bericht dat je verzoek is verwerkt.
6) Vervolgens krijg je een emailtje van Network Solutions dat je request niet verwerkt kan worden, omdat deze nog niet 60 dagen bij Network Solutions is geregistreerd. Dat word dus wachten.
En ik ben nu nog steeds bezig. Over 12 dagen zijn die 60 dagen vol, en kan ik mijn domein transferen naar mijn gewenste registrar.
Lang Leve NameZero
"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
En een jaar geleden wilde iedereen zo graag een gratis namezero domein... Nu zit iedereen weer zonder, nee, dan liever betalen voor je domein...
Pagina: 1