Beste forumleden, bijna vier jaar nadat ik mijn huidige systeem heb samen gesteld ben ik nu toch aan het denken aan een nieuw systeem. Ik heb er overigens geen haast bij, ik verwacht dat ik binnen 4 maanden de onderdelen wil bestellen.
Ik zoek een?
Een nieuw gaming systeem, graag compact en met een neutraal / simplistisch uiterlijk
Wat is je budget?
Ik heb tussen de €700 en €1100 over voor een systeem. Hierbij vindt ik het niet erg om meer uit te geven indien de meerprijs het waard is. Het systeem wil ik de aankomende 4 tot 5 jaar gebruiken.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua behuizing bevallen de Define S kasten mij erg, deze vindt ik echter aan de grote kant. De Define Nano S lijkt mij daarom een goede kandidaat, mits hij groot genoeg is om de onderdelen huis te houden.
Verder wil ik graag Bluetooth-mogelijkheden hebben. De Asus Z170I Pro Gaming leek mij daarom geschikt. Daarnaast lijkt dit over het algemeen een goede keuze te zijn als ik de verhalen op het internet mag geloven.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil het systeem voornamelijk voor videogames (WoW, steam Games en eigenlijk alles wat voorbij komt) gebruiken. Daarnaast wil ik het systeem gebruiken voor het afspelen van films waarbij ik via Bleutooth verbinding wil maken met mij hifi apparaat.
Dit is wat ik na wat zoeken samen gesteld heb. Hierbij de volgende vragen:
Is s het verstandig om voor een M2 SSD te kiezen i.p.v. een normale SSD?
Voldoet de voeding?
Is deze grafische kaart in deze prijsklasse de juiste keuze?
Welk type werkgeheugen is zinvol bij de I5-6500, bijvoorbeeld 3000 Mhz? Of heeft dit misschien helemaal geen meerwaarde?
Bij voorbaat dank voor jullie hulp en meedenken.
Ik zoek een?
Een nieuw gaming systeem, graag compact en met een neutraal / simplistisch uiterlijk
Wat is je budget?
Ik heb tussen de €700 en €1100 over voor een systeem. Hierbij vindt ik het niet erg om meer uit te geven indien de meerprijs het waard is. Het systeem wil ik de aankomende 4 tot 5 jaar gebruiken.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua behuizing bevallen de Define S kasten mij erg, deze vindt ik echter aan de grote kant. De Define Nano S lijkt mij daarom een goede kandidaat, mits hij groot genoeg is om de onderdelen huis te houden.
Verder wil ik graag Bluetooth-mogelijkheden hebben. De Asus Z170I Pro Gaming leek mij daarom geschikt. Daarnaast lijkt dit over het algemeen een goede keuze te zijn als ik de verhalen op het internet mag geloven.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil het systeem voornamelijk voor videogames (WoW, steam Games en eigenlijk alles wat voorbij komt) gebruiken. Daarnaast wil ik het systeem gebruiken voor het afspelen van films waarbij ik via Bleutooth verbinding wil maken met mij hifi apparaat.
Dit is wat ik na wat zoeken samen gesteld heb. Hierbij de volgende vragen:
Is s het verstandig om voor een M2 SSD te kiezen i.p.v. een normale SSD?
Voldoet de voeding?
Is deze grafische kaart in deze prijsklasse de juiste keuze?
Welk type werkgeheugen is zinvol bij de I5-6500, bijvoorbeeld 3000 Mhz? Of heeft dit misschien helemaal geen meerwaarde?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 209,90 | € 209,90 |
1 | Asus Z170I Pro Gaming | € 155,99 | € 155,99 |
1 | MSI GeForce GTX 1060 ARMOR 6G OCV1 | € 295,- | € 295,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
1 | Fractal Design Define Nano S Zwart | € 64,- | € 64,- |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 100,95 | € 100,95 |
1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 74,39 | € 74,39 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.006,13 |
Bij voorbaat dank voor jullie hulp en meedenken.