Toon posts:

Welk type domein aanvragen bij office 365?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Medetweakers,

Ik heb een vraag waarbij ikzelf het licht niet zie.

Ik wil een office365 (E3 op het moment) gebruiken voor leerdoeleinden. Daaraan wil ik een domeinnaam aanvragen en Koppelen.
Ik zie .nl domeinnamen voor 5 euro per jaar, maar moet ik daarbij ook emailadressen nemen? (Optie die extra kost) of voldoet het domein om in office een email adres te hebben met office365gebruiker@'domein'.nl?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsjohan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:46
Je hebt alleen een domein nodig. Je moet de DNS entries kunnen aanpassen om het domein aan 365 te koppelen, de meeste providers / domein boeren bieden dat wel.
De rest (e-mail etc) kun je vervolgens in 365 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:38
Verwijderd schreef op donderdag 8 december 2016 @ 20:31:
Hoi Medetweakers,

Ik heb een vraag waarbij ikzelf het licht niet zie.

Ik wil een office365 (E3 op het moment) gebruiken voor leerdoeleinden. Daaraan wil ik een domeinnaam aanvragen en Koppelen.
Ik zie .nl domeinnamen voor 5 euro per jaar, maar moet ik daarbij ook emailadressen nemen? (Optie die extra kost) of voldoet het domein om in office een email adres te hebben met office365gebruiker@'domein'.nl?
Voordat je geld uit gaat geven aan Office365 : je kunt bij Microsoft een 365 developer account aanvragen waarmee je een jaar lang gratis één developer licentie krijgt voor Office 365 (volgens mij E3, ik had in ieder geval alles wat ik ook in de E3 op mijn werk heb muv de extra services zoals Cloud App Security)