Beste
Een goede vriend van mij heeft mij doorverwezen naar jullie site. Hij wist me te vertellen dat jullie zeer betrouwbaar zijn in het geven van correcte informatie. Zelf heb ik geen verstand van computers en door het drukke werk en gezinsleven heb ik ook geen tijd om mij hierin te verdiepen. Dus zou ik graag een beroep doen op jullie advies. Ik heb in de desktop best buy guide van november 2016 een mainstream gamingsysteem gezien van ca. 900 euro.
https://tweakers.net/revi...instream-gamesysteem.html
Ik vroeg me af of dit een goede koop is (meer info hieronder) en of er misschien al aanpassingen nodig zijn aangezien we al een maand verder zijn?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn zoon speelt heel graag computerspelletjes. Daarnaast zou hij de computer gebruiken voor zijn huiswerk en het internetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max = +- 900 euro, inclusief assemblage en verzendingskosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is aanwezig van vorige pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een systeem dat snel gaat en waarmee hij de nieuwste spelletjes kan spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een bepaald merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zijn bureau is redelijk ruim waardoor hij genoeg plaats heeft om de desktop te plaatsen.
Ga je overklokken?
Standaard instellingen zullen voldoen.
Wat verwacht je van ons?
Zie begin van het bericht.
Alvast bedankt en met vriendelijke groeten
Jean - Pierre
Een goede vriend van mij heeft mij doorverwezen naar jullie site. Hij wist me te vertellen dat jullie zeer betrouwbaar zijn in het geven van correcte informatie. Zelf heb ik geen verstand van computers en door het drukke werk en gezinsleven heb ik ook geen tijd om mij hierin te verdiepen. Dus zou ik graag een beroep doen op jullie advies. Ik heb in de desktop best buy guide van november 2016 een mainstream gamingsysteem gezien van ca. 900 euro.
https://tweakers.net/revi...instream-gamesysteem.html
Ik vroeg me af of dit een goede koop is (meer info hieronder) en of er misschien al aanpassingen nodig zijn aangezien we al een maand verder zijn?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn zoon speelt heel graag computerspelletjes. Daarnaast zou hij de computer gebruiken voor zijn huiswerk en het internetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max = +- 900 euro, inclusief assemblage en verzendingskosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is aanwezig van vorige pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een systeem dat snel gaat en waarmee hij de nieuwste spelletjes kan spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een bepaald merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zijn bureau is redelijk ruim waardoor hij genoeg plaats heeft om de desktop te plaatsen.
Ga je overklokken?
Standaard instellingen zullen voldoen.
Wat verwacht je van ons?
Zie begin van het bericht.
Alvast bedankt en met vriendelijke groeten
Jean - Pierre