Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05-2024
Hoe betrouwbaar is zavvi.nl? Ik lees veel negatieve reviews maar ik hoor ook mensen die zeggen dat het gewoon wat langer duurt en dat er niet zo geklaagd moet worden.

Ik zit er aan te denken om een Playstation 4 Slim 500 Gb + Uncharted 4 + Skyrim te bestellen.
Dit ivm met een kortingscode voor nieuwe klanten, waardoor de prijs op ongeveer 250 euro uitkomt.

Aangezien het niet om een klein bedrag gaat vraag ik het hier toch graag nog even na!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:31

-tom-562

Oliesjeik

Als ik de reviews zo lees, zou ik lekker bij een vertrouwd adres bestellen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 13:36
Hou er rekening mee dat Zavvi vanaf de kanaaleilanden verzendt. Over zendingen hiervandaan dien je invoerrechten te betalen. Er kan dus zo minimaal 70 euro bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 09:31
Heb 1,5 maand geleden bij Zavvi besteld. In dit geval een ps4 spelletje en is allemaal netjes aangekomen zonder gezeik. Had op maandag besteld en de woensdag had ik het al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05-2024
LukeS schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:45:
Hou er rekening mee dat Zavvi vanaf de kanaaleilanden verzendt. Over zendingen hiervandaan dien je invoerrechten te betalen. Er kan dus zo minimaal 70 euro bijkomen.
Oke dat maakt het een stuk minder aantrekkelijk
Fixio schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:50:
Heb 1,5 maand geleden bij Zavvi besteld. In dit geval een ps4 spelletje en is allemaal netjes aangekomen zonder gezeik. Had op maandag besteld en de woensdag had ik het al binnen.
Moest je hierover invoerrechten betalen?

[ Voor 86% gewijzigd door Drumstick3 op 08-12-2016 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 13:36
Ik heb overigens geen ervaring met het betalen van invoerrechten bij Zavvi, maar het staat in artikel 11, alinea 2 van hun algemene voorwaarden: http://www.zavvi.nl/articles/terms-conditions.list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:53

Ypho

Allround Nerd

Ik heb Skyrim voor de PS4 besteld. Geen problemen gehad met invoerrechten. Helaas duurde het wel even na de release voordat ik het spel had. Release was op vrijdag (meen ik). Vrijdag werd het spel verstuurd, maar via DPD, die doen niets in het weekend. De week erna op woensdag het spel binnen.

Niets te klagen verder over deze shop.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topics als deze zijn niet de bedoeling. De betrouwbaarheid kan je ook uit de shopreviews halen. Daarom dus ook een slotje.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.