Mijn vraag
Hallo mede tweakers,
Een aantal maanden geleden heb ik een Nepton 240m cpu cooler gekocht. De cooler werkte perfect en hield mijn processor op 19c.
3 weken na de installatie kreeg ik de melding cpu fan error en besloot de cooler te retourneren. Er bleek geen defect te zijn aan de cooler dus ik kreeg het weer terug gestuurd.
Een aantal weken geleden besloot ik de cpu cooler weer aan te sluiten, het werkte weer goed met cpu temps van 19c idle.
Vandaag kreeg ik weer de cpu fan error, en ik weet niet hoe ik dit probleem moet oplossen.
Lampje van de pomp werkt
2 fans werken
Relevante software en hardware die ik gebruik
Antec 1200
I7 - 860
P7P55DLE
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Bios hard reset
Power fans enable/Disable
Kabels aansluiten op ander cpu fan slot
Iemand die mij kan helpen ?
...
Hallo mede tweakers,
Een aantal maanden geleden heb ik een Nepton 240m cpu cooler gekocht. De cooler werkte perfect en hield mijn processor op 19c.
3 weken na de installatie kreeg ik de melding cpu fan error en besloot de cooler te retourneren. Er bleek geen defect te zijn aan de cooler dus ik kreeg het weer terug gestuurd.
Een aantal weken geleden besloot ik de cpu cooler weer aan te sluiten, het werkte weer goed met cpu temps van 19c idle.
Vandaag kreeg ik weer de cpu fan error, en ik weet niet hoe ik dit probleem moet oplossen.
Lampje van de pomp werkt
2 fans werken
Relevante software en hardware die ik gebruik
Antec 1200
I7 - 860
P7P55DLE
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Bios hard reset
Power fans enable/Disable
Kabels aansluiten op ander cpu fan slot
Iemand die mij kan helpen ?
...