Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat te doen met oude Cisco HW en kabels?

Pagina: 1
Acties:

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-11 14:12
Hier op ons werk hebben we inmiddels een aardig stapel met oude (>10-15 jaar) Cisco HW te weten:

4 x 3640 series router
2 x 2621 series router
2 x 2611 series router

De meeste van deze routers bevatten ook nog wel HWIC en/of Async modules (waar zo'n octopus kabel in gaat). Daarnaast hebben we nog een doos vol met serial kabels enzo, nooit gebruikt maar destijds voor tientallen euros per stuk ingekocht...

Zou dit nog te gelde gemaakt kunnen worden? Dumpen bij het grof vuil lijkt me een laatste optie...
Iemand ervaring met dit soort zaken? Ik sta open voor suggesties!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:42

Detmer

Professioneel prutser

The_Big_Easy schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:30:
Hier op ons werk hebben we inmiddels een aardig stapel met oude (>10-15 jaar) Cisco HW te weten:

4 x 3640 series router
2 x 2621 series router
2 x 2611 series router

De meeste van deze routers bevatten ook nog wel HWIC en/of Async modules (waar zo'n octopus kabel in gaat). Daarnaast hebben we nog een doos vol met serial kabels enzo, nooit gebruikt maar destijds voor tientallen euros per stuk ingekocht...

Zou dit nog te gelde gemaakt kunnen worden? Dumpen bij het grof vuil lijkt me een laatste optie...
Iemand ervaring met dit soort zaken? Ik sta open voor suggesties!
Zet het in V&A: https://tweakers.net/aanbod/ :) ?

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-11 00:12
Weggeven aan een een student die voor zijn Cisco papiertje gaat?

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:52
Heb je een overzicht van die serial kabels ik heb wel interesse.

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zijn er niet van die hardware donatie punten ?

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• NaoPb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04:23

NaoPb

Hurr durr i are fix pc

Ik zou het in V&A zetten. Er zijn hier vast genoeg mensen die nog wat willen prutsen met oude hardware.

En misschien dat iemand er zelfs nog wat relevante Cisco IOS praktijkervaring mee kan opdoen.

Als mijn budget het had toegelaten was ik zelf nog wel geïnteresseerd geweest ook.

[ Voor 19% gewijzigd door NaoPb op 08-12-2016 16:22 ]

Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!

• MrTre
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-11 09:32
Doneren aan een lokale MBO/HBO school?

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-11 14:12
Hmmm kwam net het volgende tegen: https://www.itdonations.nl/nl/
Ook een optie...

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:59

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Er zijn zat mensen (lees ik) die nog bezig zijn met Cisco lab's etc.Gooi het op V&A, kan ook op Martkplaats. Daar zitten meer groot inkopers op 1 plek.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

• MrTre
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-11 09:32
Bij een vorige werkgever wel eens gebruik van gemaakt. Helaas betaal je - altijd- voorrijkosten/ophaalkosten, ongeachte de hoeveelheid en ookal zaten ze voor ons bijna om de hoek. Langsbrengen mocht ook niet. Persoonlijk doet het mij dan voorkomen dat er redelijk wat geld aan de strijkstok blijft hangen.

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als je een 2600 / 3600 router inlevert bij een Cisco partner, kan je 8 of 12% korting krijgen op een nieuwe
4300 / 4400 router. Moet zeggen dat dit wel hele oude meuk is. Kan je beter een servertje regelen en images virtueel draaien. Je hebt dan recente features (wat je ook kan gebruiken om installaties voor te bereiden) en je hoeft niet via minder legale manieren aan IOS images zien te komen.

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

Pagina: 1