Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Smit
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:44
Ik wil een leergang gaan volgen in de Lean methodiek.

Aangezien er veel aanbieders zijn van opleidingen in deze is mijn vraag :

- welke opleider heeft een goede reputatie en waarom
- welke opleider biedt voldoende waar voor zijn tijd / geld.
- heb je zelf ervaringen en hoe zijn die
- heb je klassikaal geleerd, of online?
- zou je het anders gedaan hebben?

kosten mag je buiten beschouwing laten, je mag aannemen dat er voldoende budget is.

eeuwig _/-\o_

Aanvulling: uiteraard heb ik al uitgebreid rondgekeken en heb ik zelf ook een idee van opleiders. Voor de standaard vraag 'wat heb je zelf al uitgezocht': dat is niet mijn vraag. Mijn vraag is wat jij er van vindt.

[ Voor 18% gewijzigd door Jan Smit op 08-12-2016 15:46 ]

Homo sapiens non urinat in ventum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:23

Basszje

Reisvaap!]

En wat heb je zelf al gevonden in je zoektocht? En welke manier denk je dat het beste is?

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Smit
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:44
Uiteraard heb ik een mening en weet ik e.e.a. Ik ben zelf opleider en reeds 16 jaar als professional in de zorg aan het werk.

Dat (mijn eigen mening geven) was niet de bedoeling van mijn OP; de bedoeling is informeren wat *jij* er van vindt...

Homo sapiens non urinat in ventum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Jan Smit schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:59:
Uiteraard heb ik een mening en weet ik e.e.a. Ik ben zelf opleider en reeds 16 jaar als professional in de zorg aan het werk.

Dat (mijn eigen mening geven) was niet de bedoeling van mijn OP; de bedoeling is informeren wat *jij* er van vindt...
Op een 'discussie'-forum lijkt het me toch wel handig als je zelf ook een mening / standpunt hebt en deze kenbaar maakt.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Jan Smit schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:59:

Als je het zelf wel weet, dan is dit een soort marktonderzoek. Daar werken we op GoT niet aan mee zonder expliciete toestemming, en die heb je niet. Daarom gaat dit topic dicht.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Dit topic is gesloten.