Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 709503

Topicstarter
Mijn vraag
.....Hallo, ik ben in het bezit van een gsm Nokia 100 : ik zou willen veranderen van provider en daardoor zal ik een nieuwe sim kaart krijgen. Ik zou graag mijn contacten ( tel.nummers) willen overzetten van de bestaande simkaart naar de nieuwe simkaart . Wel al bemerkt dat er in de menu bij "contacten" vermeldt staat : " kopieren van telefoon naar simkaart" en ook "kopieren van simkaart naar telefoon." Nu vraag ik me af, hoe wordt dit praktisch gedaan?- , op dit gebied ben ik iemand die er niet van op de hoogte is. In de hoop dat er mij iemand kan helpen.

Dank bij voorbaat ,
49vj19

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Kopieer contacten van oude sim naar telefoon. Kopieer contacten van telefoon naar nieuwe sim.

Slotje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anoniem: 709503 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:52:
Nu vraag ik me af, hoe wordt dit praktisch gedaan?- , op dit gebied ben ik iemand die er niet van op de hoogte is. In de hoop dat er mij iemand kan helpen.
Wat bedoel je met: Hoe wordt dit praktisch gedaan?

Hij zet eerst de contacten op je telefoon, daarna kun je van sim wisselen en ze weer terug zetten op de Simkaart. Lijk me vrij basaal te zijn?

Verder heb ik je topic even verplaatst aangezien dit geen Android telefoon is. AND > BEO

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 08-12-2016 15:52 ]