guilemot fortissimo / terratec xfire ??

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

Topicstarter
ik ben op zoek naar een goede geluidskaart voor gamen (counterstrike), mp3, divx en dvd
mijn oog is gevallen op bovestaande 2 kaartjes met als grote pluspunt voor de fortissimo (oem) zijn prijs net iets meer dan 60 gulden tegenover 134 voor de xfire.

Wat ik een aantal keer naar voren heb zien komen in een aantal topics zijn de niet 'optimale' drivers voor de fortissimo geen ondersteuning in win2k of moeilijk. Is dit waar?
en/of zijn er nog meer nadelen /voordelen??

ik zou graag reacties willen zien van mensen met 1 van deze 2 kaartjes

Groeten,
JaWa

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Verwijderd

Ik zou gaan voor de terratec, je betaalt iets meer maar daar heb je dan ook veel meer plezier van.

Verwijderd

Die fortisimo van 60,- is inmiddels vervangen door de Fortisiomo II. Deze is ongeveer fl 10,- goedkoper dan de Xfire en heeft als voordeel dat er een digitale in- en output is. Verder zijn de kaarten vrijwel vergelijkbaar door het gebruik van dezelfde chip. Ik geloof dat er op harwareinfo een test van de nieuwe fortisimo staat.

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
volgens mij zijn het dezelfde geluidssjips dus maakt het niet echt veel uit.

Ik heb de guillemot en ben zeer tevreden maar ik weet dat terratec ook echt wel goed is!

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Verwijderd

Ik had een DMX Xfire1024 van Terratec maar deze weer wegedaan.
Ik vindt mijn oude trouwe 128 pci (de echte)
beter klinken.
Onder games, zoals Age of Empires heb ik geen achtergrond muziek, erg jammer.
De Life 1024 schijnt niet goed te werken met mijn mobo, dus blijft de SB 128 pci er voorlopig in.

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

Topicstarter
okee kga nu ff op zoek naar een review van de fortissimo II maar ik denk dat het deze of de xfire wordt

i'll be back

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Pagina: 1