Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:06
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
iPhone met minimaal 64 Gb

Wat is je budget?
Wat nodig is, liefst zo min mogelijk.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn vrouw heeft een iPhone 6s 64 Gb met het accu probleem dat de batterij nog vol is maar de telefoon uitvalt. Ze is hevig Facebook/Whatsapp/Youtube/iTunes gebruiker. Reparatie via de Apple Store is ze hem een dag kwijt, via een Apple retailer 7 tot 9 dagen, maar ze wil geen dag zonder.

Wat heb je zelf al gevonden?
Tenzij iemand weet of het probleem zelf te repareren is, denk ik aan upgraden naar een 7 of 7 plus, alleen de Apple support chat gaf aan, voor upgraden moet je alsnog eerst de 6s laten repareren, dus dat schiet niet op.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe zorg ik dat mijn vrouw niet zonder telefoon en alle functies er op komt te zitten, maar dat we wel van dit batterij probleem af komen want dat is irritant, in het begin viel het uit op 20 procent, nu al op 28 procent, het wordt langzaam aan erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:13
1 dag zonder telefoon en met een budget telefoon lopen moet toch niet zo'n groot probleem zijn.
Misschien heel stom, maar als er reistijd is zorg dan dat je een tijdschrift of een boek gaat lezen. Als je maar bereikbaar bent met de telefoon is één dag toch niet zo'n ramp?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Reparatie via de Apple Store is ze hem een dag kwijt
Met één dag kwijt is het probleem opgelost, maar je koopt liever een ander toestel of je denkt aan zelf repareren? Misschien snap ik je motivatie niet goed, maar ik zou sowieso het toestel (onder garantie?) laten repareren via de Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
Zelf een nieuwe accu kopen en erin zetten?
Tot die tijd kan je hem in ieder geval blijven gebruiken tot de accu er is

Even zoeken op internet hoe je dat precies doet, het vereist een schroevendraaier in ieder geval.

Ben je hem max uurtje kwijt denk ik?

Als je pech hebt dan is de accu niet het probleem, heb je op eigen houtje het apparaat open gemaakt en misschien dat Apple dan ook nog aangeeft dat je geen garantie meer hebt.

Mijn aanradne is, laat hem lekker repareren voor een dag, neem een wat mindere telefoon waar je in ieder geval alles op kan blijven doen en anders 1 dag zonder.
Ik kan me eigen niet voorstellen dat de wereld vergaat voor een dag zonder facebook/whatsapp en itunes.

[ Voor 46% gewijzigd door Kadardar op 08-12-2016 13:44 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Tja... zou het toestel sowieso niet zelf openmaken, of dat door en ongeautoriseerde reparateur laten doen, die 6s kan hoogstens een jaar oud zijn en heeft dus nog garantie. Dat is wel belangrijk in het licht van een eventuele verkoop.
Verder gebruikt je vrouw haar telefoon dus blijkbaar veel, maar niet voor uitzonderlijke zaken, zware games enz.
Facebook, WhatsApp enz. draaien ook goed op oudere telefoons, misschien alleen wat langzamer, maar voor een weekje valt daar wel mee te leven, toch? Heeft niemand een 5 of zelfs 4s, die ze een weekje kan lenen?
Of anders koop je er eentje hier op V&A, kan je daarna voor vrijwel dezelfde prijs weer verkopen, heeft een vriend van ons ook een keer gedaan, met een beetje hulp van mijn kant, want hij is zelf geen lid van Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

swhnld schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:35:
Reparatie via de Apple Store is ze hem een dag kwijt
Reparatie duurt drie uur en je kan erop wachten.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:06
Bedankt voor de suggesties, hier kan ik wat mee!
Pagina: 1