Youtube ergenissen en vage google policy's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asset185
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-10 14:07
Ik vraag me af of er meer mensen zijn die ervaring hebben met vreemde gebeurtenissen op YouTube en andere Google diensten.

Op dit moment ben ik bezig een YouTube account te starten. Ik heb inkomsten genereren aangezet en alles leek goed te zijn en te voldoen aan de google regels. Echter later werd door YouTube het inkomsten genereren weer uitgezet. Ik kon hem ook niet aanzetten. Maar enkele uren later stond deze weer aan. Nu zou je denken eind goed al goed. Was het niet dat hij gisteravond weer uit gezet was door YouTube. En enkele uren later werd die automatish weer aangezet. Toen ik vanmorgen keek stond die weer uit en dat is tot nog toe het geval. Het vreemde is dat ik in al die tijd niets aan mijn account gewijzigd heb.
Ik vind dit nogal een vage gang van zaken. Vooral omdat er geen enkele waarschuwing is gegeven of ander bericht dat ik iets fout gedaan heb.
Inmiddels ben ik maar gestart met een ander Gmail account voor mijn YouTube kanaal want ik weet niet hoe dit in de toekomst gaat lopen.

Daarnaast heb ik al sinds dat Google+ bestond een Google+ account die destijds na enkele dagen werd opgeschort. Dit ook zonder enig bericht over wat ik fout gedaan heb. Ook destijds heb ik een nieuwe Google+ account aangemaakt die het tot op de dag van vandaag nog steeds werkt. Mijn oorspronkelijke Google+ account is tot de dag van vandaag nog steeds uitgeschakeld en de button actie ondernemen werkt niet.

Na al deze vage gebeurtenissen zonder dat ik dan ook maar weet wat ik verkeerd gedaan zou hebben. Heb ik dan ook besloten op zoek te gaan naar een andere email dienst dan Gmail. Omdat ik niet kan gebruiken dat er zomaar opeens op een dag mijn email niet meer werkt.

Het vreemde is dat ik tot dit moment nog steeds een werkend Adsense account heb. Waar ik echter geen gebruik meer van durf te maken aangezien mij bekend is dat ook deze dienst erg gevoelig is voor Googles willekeur. Ik ben toch wel benieuwd of ook deze ook al is er al jaren geen cent meer op binnen gekomen ooit eens geblokkeerd gaat worden.

Ik ben heel erg benieuwd naar gedachten en ervaringen van andere gebruikers.