Ik zat net te denken, wij hebben zo ver ik zie helemaal niks in Europa qua eigen bedrijven die dingen maken zoals CPU, GPU, HDD ect, of zie ik iets over het hoofd? Waarom is dat eigenlijk zo? Meestal dragen spelers met een grote economie allemaal een steentje bij aan de ontwikkeling van nieuwe producten. Uiteraard hebben grote techgiganten wel kantoren en fabrieken in Europa maar echt een bedrijf dat is opgericht in Europa hebben we niet zo ver ik zie? Dus nogmaals, waarom eigenlijk niet en wat zijn de voor / nadelen hiervan?
Vergelijk dit eens met zaken zoals vliegtuigen, treinen, auto's, huishoudapparatuur of whatever. Daar heeft ieder deel van de wereld wel een speler op de markt. Computer hardware gebruiken wij dagelijks dus vind ik het vreemd dat wij op dat gebied afhankelijk zijn van de USA en Azie.
Vergelijk dit eens met zaken zoals vliegtuigen, treinen, auto's, huishoudapparatuur of whatever. Daar heeft ieder deel van de wereld wel een speler op de markt. Computer hardware gebruiken wij dagelijks dus vind ik het vreemd dat wij op dat gebied afhankelijk zijn van de USA en Azie.
[ Voor 24% gewijzigd door Sir_Hendro op 08-12-2016 12:42 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!