Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezocht 13 inch tweedehandsje

Pagina: 1
Acties:

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-11 19:33
Wat ga ik met de laptop doen?
Hij is voor erbij. Ik heb thuis een 17 inch Sony Vaio met Windows 10. Op mijn werk een work station met Windows 7. En een iPad voor mijn werk. Maar soms zijn er situaties waarbij ik een lichte laptop nodig heb die net iets productiever is dan de iPad.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik wil tweedehands en goedkoop. En ik wil vooral browsen (incl. streamen van video), mailen en tekstverwerken. Ik denk dat ik een Linux distro (waarschijnlijk Ubuntu) ga draaien.

Wat is je budget?
Tussen 200 en 250 euro. En daarom ga ik voor tweedehands en liggen mijn eisen niet al te hoog kwa prestaties.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Absoluut. Hoe lichter hoe beter, in ieder geval onder 1,5 kg. En het moet wat kunnen hebben, zodat ie ook in de topkoffer van mijn motor kan. Ik zit te denken aan 13 of eventueel 14 inch. Goed accuduur (uurtje of 4 -5) is ook belangrijk.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merkvoorkeur. Het liefst zou ik iets willen dat lijkt op een Macbook Air of een Asus Zenbook, maar dan een tweedehands poor mens edition. Ik heb al eens een HP Stream gehad, maar die was me net niet snel genoeg.

Ik ben benieuwd naar jullie suggesties.

[ Voor 4% gewijzigd door coenox op 08-12-2016 11:38 ]