Ik wilde eens informeren of meer mensen het bloed irritant vinden dat je op de Gear S3 alleen het laatste bericht kunt zien wat je hebt ontvangen op bijvoorbeeld whatsapp. Ik krijg van vrienden vaak meerdere berichten achter elkaar. meestal is de laatste bijvoorbeeld een smilie. Het probleem is dat mijn gear s3 alleen de mogelijkheid bied het laatste bericht te kunnen bekijken. Op mijn moto360 met android wear kon ik netjes alle ongelezen berichten terug lezen.
Ik snap niet waarom de gear s3 alleen het laatste bericht toont.
Ik kan me herinneren dat de allereerste keer dat ik mijn gear s3 aanzette en verbond met mijn s7 ik wel de gehele berichten geschiedenis te zien kreeg van een persoon. Dit was echter maar eenmalig...
Hebben andere hier ook last van of moet ik de gear een keer resetten waarna het weer werkt?
Ik snap niet waarom de gear s3 alleen het laatste bericht toont.
Ik kan me herinneren dat de allereerste keer dat ik mijn gear s3 aanzette en verbond met mijn s7 ik wel de gehele berichten geschiedenis te zien kreeg van een persoon. Dit was echter maar eenmalig...
Hebben andere hier ook last van of moet ik de gear een keer resetten waarna het weer werkt?