Toon posts:

direct3d probs........plz help

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Amd 1gig 266fsb,384mb ddr+geforce2mx 32mb draai op Win Me, dx8, al verschillende detonators geprobeerd
en ik heb met 3dbenchmark een score van 2880
kannnietttttt

als ik UT in open gl speel dan heb ik 90-100 frames.
en als ik in direct 3d speel dan duurt het al 3 tellen voordat ik een pulldown menutje krijg als ik op een knop druk in het hoofdmenu, en spelen is er helemaal niet bij :(

als iemand me kan helpen...... zou relaxed zijn :D

Thx already......

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
eh... welke 3dbenchmaark?
3dmark2000/2001

als het 3dmark2001 is, kan het wel kloppen.

verder is UT gewoon een brak geprogrammeert spel, dus trek je daar niks van aan

Verwijderd

Topicstarter
2000

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
gewoon ffe ME herinstallen. dx 8.0 erop, en begin dan eens met de officele detonators

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 00:36 schreef Dainja het volgende:

en als ik in direct 3d speel dan duurt het al 3 tellen voordat ik een pulldown menutje krijg als ik op een knop druk in het hoofdmenu, en spelen is er helemaal niet bij
Dat heb ik ook vaak op het begin, dat dat pull-down menuutje heel traag gaat. Maar ik kan dan wel normaal spelen hoor. Als je de boel opnieuw gaat installeren (raad ik af) zou ik meteen een ander OS nemen. Want die 3DMark2000-score is ook a-sociaal laag.

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 00:36 schreef Dainja het volgende:
Amd 1gig 266fsb,384mb ddr+geforce2mx 32mb draai op Win Me, dx8, al verschillende detonators geprobeerd
en ik heb met 3dbenchmark een score van 2880
kannnietttttt

als ik UT in open gl speel dan heb ik 90-100 frames.
en als ik in direct 3d speel dan duurt het al 3 tellen voordat ik een pulldown menutje krijg als ik op een knop druk in het hoofdmenu, en spelen is er helemaal niet bij :(

als iemand me kan helpen...... zou relaxed zijn :D

Thx already......
ey erg toevallig had ik ook weet je... je moet ff de drivers van je mobo installen (udaten) ben er bijna zeker van dat`t gaat werken laat me het aub effe weten gr rob 79220446

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 01:10 schreef weareborg het volgende:
eh... welke 3dbenchmaark?
3dmark2000/2001

als het 3dmark2001 is, kan het wel kloppen.

verder is UT gewoon een brak geprogrammeert spel, dus trek je daar niks van aan
ut brak??? post dan nix!!!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

WinME moet wel DX8.0a hebben geloof ik, anders flipt ie! Heb ik ook gezien bij een paar vrienden van me, misschien helpt t!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

---> V&B

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
format C: .............. Win 98 Se setup en dan op naar mediaxplosion.de en hop DX 8.1 en VIA oow mischien geen via drivers geinstalleerd :? of hebbie een Intel :Z |:(

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
i see een AMD |:(

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Topicstarter
heb alles geprobeerd win2000pro, win me opniew, via drivers, dx8a ................. behalve win 98se
Die heb ik hier nie liggen, heb late dienst dus kan em ook nie ff halen bij iemand :o)

en hij loopt op win me maar ik kan niet zeggen dat ie beter loopt dan op mn ouwe p3 600 :( ongeveer hetzelefde :(

in d3d lijkt het wel of hij een halve sec te laat reageert........bv. ik dodge naar rechts .......en dan komt het beeld er pas een x achteraan geleept (beetje overdreven maar zou zeker beter moeten lopen)

en in open gl loopt ie vet maar vertraagt/shokt hij als ik bv. schiet.....

toch maar ff win 98 se regelen dan maar

maar thx voor all the help alvast
peace out......

||||UT-INSTA rulessssss|||||
www.vipinstaclan.cjb.net *D

Verwijderd

Win ME is gestabiliseerd en heeft daarom ingeboet op video snelheid

Verwijderd

Ik heb zelf kort geleden een probleem gehad met mijn prestaties van mijn videokaart.

Het bleek dat als ik de agp system memory in het bios hoger zet dan 128 mb dan gaat 3dmark 2001 haperen en haal ik bij de eerste test niet meer dan 16 frames terwijl het er ong 60 moeten zijn. De 2 de test redt ie niet eens.
Pagina: 1