johnkeates schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:51:
[...]
Ja, gelezen ;-) De strekking van mijn verhaal was voornamelijk jouw laatste twee woorden: slechte app.
Het moet kunnen, maar als de app slechts 1 specifieke sessie kan opzetten zal die altijd met die sessie verbinden en andere clients kicken.
Een sessie is een gebruiker vanaf een apparaat. Maak je met een ander apparaat verbinding met de server en gebruik je hiervoor een andere gebruiker, dan zou je eerdere sessie niet moeten worden verbroken. Immers is het niet dezelfde sessie als die je op gaat zetten. Vandaar mijn opmerking dat 't een slechte app is.
Wordt er verbinding gemaakt met de server met dezelfde gebruiker, dan is het niet meer dan logisch dat de andere verbinding eruit wordt gegooid, want je neemt die sessie over ipv dat je een nieuwe begint.
Heel mooi. Laten we even uitgaan dat jij, blastfire, met client ID 'ANDROID' bent aangemeld. Ik ben je collega en gebruik dezelfde app voor RDP die jij gebruikt. Ik maak verbinding met de server waar jij al op zit en meld aan met m'n eigen naam. Als ik eenmaal ben verbonden een aangemeld, wordt jij eruit gegooid. Dat is de situatie die je hier neerzet. Klopt dat? Want dat is namelijk nog steeds niet helemaal duidelijk.
Welke Android App werkt wel goed dan?
Zoals VMaster aangeeft, welke gebruik je nu? Ik heb in 't verleden
2X Client gebruikt en dat werkte prima. Durf niet te zeggen of ik die nu weer zou gaan gebruiken, want volgens mij was er destijds geen versie van MS in de Play Store en nu wel.