MSI Geforce2 64MB GTS DDR PRO TVout of...

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nvidia MTEK GeForce2 Pro DDR 64MB + TV out.

Welke videokaart is beter? Want op de site waar ze beide staan is de MSI wel 200 gulden duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken de Mtek niet maar naar mijn mening maken deze waardeloos geheugen en ik hoop niet dat dat ook op hun kaartjes zit ;)

Ik zou voor de Gainward Cardexper geforce2pro 400 goldensample gaan. Heb ik nu en is retesnel en net zo duur als de MSI!

Als je perse uit de mtek en de MSI wilt kiezen zou ik voor MSI gaan, ik heb namelijk hele goede ervaringen met hun mx en hun mobo's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Op zondag 01 juli 2001 01:15 schreef funksngrooves het volgende:
Ik zou voor de Gainward Cardexper geforce2pro 400 goldensample gaan. Heb ik nu en is retesnel en net zo duur als de MSI!
Waarom zou je voor de Gainward Cardexpert gaan en niet voor de MSI?? Ik heb zelf een MSI en ik ben er errug tevreden over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 01:20 schreef rival24 het volgende:

[..]

Waarom zou je voor de Gainward Cardexpert gaan en niet voor de MSI?? Ik heb zelf een MSI en ik ben er errug tevreden over
Ja moeilijke vraag omdat ik zelf altijd heel tevreden ben over MSI producten.
Waarom gainward? Ik weet het eigenlijk niet, ik heb een aantal benchmarks gezien waar de gainward beter scoort dan de MSI, maar volgens mij moeten ze hetzelfde scoren :P
Misschien is die gainward beter over te clocken :)

Anyway dan verander ik hierbij mijn advies:
Pak MSI of Gainward of een ander (top)merk voor dezelfde prijs of lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 19:40
Als je twijfelt over de MSI: ik heb hem en hij bevalt heel goed. Overclocken houdt ik me niet intens mee bezig....
Loopt nu op 210/420...kan misschien wel wat hoger maar dat heb ik nog niet getest.
Maar is wel een hele stabiele kaart vergeleken bij mijn oude Asus V7700 :)
Die Gainward Golden Sample schijnen heel goed over te clocken zijn. Je moet zelf weten of je dat interessant vind, ik denk persoonlijk dat het wel de moeite waard is, toch weer 5 fps meer :)

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay ik heb een goede reden gevonden om toch voor de gainward te gaan (buiten het feit dat deze bij mij nu op 251/449 loopt :P)
Hij is goedkoper geworden en wel 15 hele keiharde guldens, hiermee dus ook 15,- goedkoper dan de MSI.

(btw ik heb hem nu 4dgn binnen en voor 15,- meer gekocht (zul je altijd zien) wedden dat ie over een week nog goedkoper is, heb ik a-l-t-i-j-d) )

edit:

En ik weet niet wat voor software er bij de MSI zit, maar bij gainward heb je dus de retail versie met oa WINDVD 2.6 en dit is zonder twijfel voor mij de beste DVD-software die ik ooit gedraaid heb. Bij MSI kreeg ik bij mijn MX iets van MSI powerDVD (wat dus niet van MSI is maar dat terzijde) en laat dat nou het enigste progje zijn wat crasht op mijn comp. Alle powerDVD's werken behalve die :) )

• erikver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:04

erikver

Ik zeg...

Ik heb ook de MSI Geforce2 pro, ik heb de hem de hele tijd iets verder overclockt en loopt nu op 240/ 460 zonder koelers!!!!!:):):):):)

Life's not a Krentenbol

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Op woensdag 26 september 2001 12:47 schreef Fritesbakker het volgende:
Ik heb ook de MSI Geforce2 pro, ik heb de hem de hele tijd iets verder overclockt en loopt nu op 240/ 460 zonder koelers!!!!!:):):):):)
Netjes.... de mijne loopt net niet op 460 maar max 456 en de core op 235...... Maar om t allemaal een beetje veilig te houden heb ik m maar iets terug gezet naar (zie sig).
Pagina: 1