Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Wat wil je nu precies weten?
-of de driver die resolutie ondersteunt? (Ja, tot 2048x1536)
-of de beeldkwaliteit beter wordt? (Nee, is een HARDWARE probleem, geen software dus niet met een driver op te lossen.)
Wil je beter beeld met een GeForce zoek dan ff op GoT naar die draad waarin staat hoe je met wat soldeerwerk de filters kan omzeilen.
(voor de luie mensen onder ons: [topic=128902] )
-of de driver die resolutie ondersteunt? (Ja, tot 2048x1536)
-of de beeldkwaliteit beter wordt? (Nee, is een HARDWARE probleem, geen software dus niet met een driver op te lossen.)
Wil je beter beeld met een GeForce zoek dan ff op GoT naar die draad waarin staat hoe je met wat soldeerwerk de filters kan omzeilen.
(voor de luie mensen onder ons: [topic=128902] )
de betaler vervuilt
iig bedankt voor de antwoorden
maar ik was niet van plan te solderen (ben maar een arme tweaker
)
ik had alleen gehoopt dat me waas een beetje weg ging in de hoeken
maar ik was niet van plan te solderen (ben maar een arme tweaker
ik had alleen gehoopt dat me waas een beetje weg ging in de hoeken
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
In de marge van deze thread:
Ik heb gebruik momenteel een tnt2 Pro en heb ook een quadro ter beschikking. Beiden met 32Mb.
Welke van beiden is het snelste in 3d-games??
Ik heb gebruik momenteel een tnt2 Pro en heb ook een quadro ter beschikking. Beiden met 32Mb.
Welke van beiden is het snelste in 3d-games??
Does killing time damage eternity?
de quadro, zit een GPU op
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
Ja een Quadro is gewoon exact hetzelfde als een GeForce256 (die sneller is dan jou TnT2 Pro zoals je zult weten). Het is dus letterlijk dezelfde chip maar dan met wat extra feateres aan die bij de GeForce256 uitgezet zijn.
Pagina: 1