Toon posts:

CDR-Win 3.6 onder Win2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb CDR-Win 3.6 en win2000 prof.
en een plextor 12x10x32 IDE
als ik cdrwin opstart, krijg ik de melding dat er geen ide of scsi cdr drives zijn aangetroffen... ik heb daarom van cequadrat.com de nieuwste drivers en de nieuwe service pack voor cdr-win 3.6 gedownload en geinstalleerd... maar dan nog krijg ik die melding... iemand een idee waar het aan kan liggen?
me cdr drive werkt wel gewoon verder (qua lezen dan)
heb nog niet getest of een ander programma wel wilt schrijven naar me plextor...

iemand wat tips zodat ik het werkend ga krijgen?

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 00:23 schreef DS-Meef het volgende:
Ik heb CDR-Win 3.6 en win2000 prof.
en een plextor 12x10x32 IDE
als ik cdrwin opstart, krijg ik de melding dat er geen ide of scsi cdr drives zijn aangetroffen... ik heb daarom van cequadrat.com de nieuwste drivers en de nieuwe service pack voor cdr-win 3.6 gedownload en geinstalleerd... maar dan nog krijg ik die melding... iemand een idee waar het aan kan liggen?
me cdr drive werkt wel gewoon verder (qua lezen dan)
heb nog niet getest of een ander programma wel wilt schrijven naar me plextor...

iemand wat tips zodat ik het werkend ga krijgen?
Je heb ASPI drivers nodig... anders werkt het niet... Maar dat had je al door he?

Greetz B-)

Verwijderd

Topicstarter
Nopes, eigenlijk niet :)
en waar haal ik die vandaan?

Verwijderd

Topicstarter
ff de topic weer omhoog helpen, khad nog geen antwoord gehad op me laatste vraagje :)

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:20

LoCuTuS2000

Resistance is futile

je moet ff zoeken naar forceaspi. Dit is een batchfile die in 1 keer alle aspi drivers naar de correcte mappen kopieert. Dit was bij mij de oplossing. Maar heb je met jou brander niet ook cdrwin 3.8 nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Zodat die buffer underruns etc niet meer kunnen gebeuren? Moet ik alleen wel ergens 3.8 zien te krijgen :)

Verwijderd

CDRWin

ForceAspi

En als je CDRWin ook op hogere snelheden wilt gebruiken kan ik alleen maar refereren naar een uitspraak van de bekende Oostenrijkse filosoof Arnie: "(H)Astalavista Baby!!!" ;)
Pagina: 1