Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

"Onder de echte Tweakers-fans verloten we..."

Pagina: 1
Acties:

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-11 11:35
Ben ik de enige die het niet handig vindt om de zin "Onder de echte Tweakers-fans verloten we..." in het nieuwsbericht In december extra abo voor je geld! - Elke vrijdag dubbele prijzen voor Plus en Elite te schrijven?

Vorig jaar, toen de abonnementen geïntroduceerd werden, ontstond er een enorme rel omdat veel leden vonden dat betalende leden werden voorgetrokken op niet-betalende leden (die veel (vrije tijd!) bijdragen aan Tweakers met forumberichten en het schrijven van reviews). Tweakers heeft volgens als Brugman staan praten om aan te geven dat ze aan niet-betalende leden net zo veel waarde hechten als betalende leden... Echter als ik dit bericht lees, waarin met "echte Tweakers-fans" wordt verwezen naar betalende leden, dan kan ik me voorstellen dat sommige toch hun bedenkingen hebbenk. En niet onterecht naar mijn idee.

Ik zou "echte Tweaker-fans" in ieder geval even aanpassen naar "Tweakers met een Plus- of Elite-abonnement".

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Je kan het op meerdere manieren lezen, maar zeker ook op de manier die jij schetst. En dus heb ik het aangepast. Dank je wel!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-11 14:45

SiGNe

Ook hoi!

Vroeger hoefde je sowieso minder te doen om een prijs te kunnen winnen, tegenwoordig mag een klein groepje even een product testen, dan moet je er een review over schrijven en dán pas wordt er gekeken wie er gewonnen heeft.
Hoop mensen krijgen dus slechts tijdelijk een kadootje en degenen die niet goed zijn in reviews schrijven vallen ook al snel af, melden zich niet eens aan voor de prijs terwijl ze het echt wel willen winnen.

Ik snap dat julllie er ook wel iets voor terug willen hebben in de vorm van een gebruiksreview maar niet iedereen is daar goed in, mag ook wel een beetje rekening mee gehouden worden vind ik.

Niet?
[Specs]

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
SiGNe schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 15:34:
Vroeger hoefde je sowieso minder te doen om een prijs te kunnen winnen, tegenwoordig mag een klein groepje even een product testen, dan moet je er een review over schrijven en dán pas wordt er gekeken wie er gewonnen heeft.
Hoop mensen krijgen dus slechts tijdelijk een kadootje en degenen die niet goed zijn in reviews schrijven vallen ook al snel af, melden zich niet eens aan voor de prijs terwijl ze het echt wel willen winnen.

Ik snap dat julllie er ook wel iets voor terug willen hebben in de vorm van een gebruiksreview maar niet iedereen is daar goed in, mag ook wel een beetje rekening mee gehouden worden vind ik.
Ik vond het aanklikken van 1 optie in de Snieklaas-actie poll, nou niet bepaald "veel doen". Hoeveel minder hoefde je daar vroeger dan voor te doen?

Als je niet goed bent in reviews schrijven, ga je een review-wedstrijd niet winnen, nee. En als niet goed bent in kleuren, win je geen kleurwedstrijd. En zo kan ik wel een tijdje doorgaan...

iRacing Profiel

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-11 14:45

SiGNe

Ook hoi!

Wild Chocolate schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 15:41:
[...]

Ik vond het aanklikken van 1 optie in de Snieklaas-actie poll, nou niet bepaald "veel doen". Hoeveel minder hoefde je daar vroeger dan voor te doen?

Als je niet goed bent in reviews schrijven, ga je een review-wedstrijd niet winnen, nee. En als niet goed bent in kleuren, win je geen kleurwedstrijd. En zo kan ik wel een tijdje doorgaan...
Vroeger waren er meer winacties waarbij je slechts een simpele vraag hoefde op te lossen of inderdaad alleen aangeven dat je een prijs wil winnen maar tegenwoordig zijn er steeds minder van dat soort winacties.
En als je dan verder alleen prijzen kan winnen met reviews dan houdt het voor een grote groep al snel op.

Niet?
[Specs]