Synology domoticz

Pagina: 1
Acties:
  • 1.148 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim schouten
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11-06-2022
Hallo allemaal, ik heb een synology met daarop domoticz draaien en een RFXtrx433 USB 433.92MHz. Ik een aantal KaKU schakelaars en dimmers en dat werkt allemaal prima. Nu wil ik een Cresta TX320 er bij voegen maar ik krijg het niet voor elkaar en alle sites die ik zoek zijn in het Engels en dat lukt mij niet zo best.
Zou iemand mij uit kunnen leggen wat ik moet doen want ergens mis ik iets denk ik
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via wim schouten op 07-12-2016 22:05)

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:13
Ga naar Instellingen -> Hardware
Klik bij je RFXCOM op de blauwe knop Modus instellen
Vink daar ook Hideki/UPM aan als dat nog niet is aangevinkt en klik op de knop Set Mode

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:26

CyBeRSPiN

sinds 2001

Misschien hier je vraag stellen: Domoticz - open source domotica systeem - deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wim schouten schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:34:
Hallo allemaal, ik heb een synology met daarop domoticz draaien en een RFXtrx433 USB 433.92MHz. Ik een aantal KaKU schakelaars en dimmers en dat werkt allemaal prima. Nu wil ik een Cresta TX320 er bij voegen maar ik krijg het niet voor elkaar en alle sites die ik zoek zijn in het Engels en dat lukt mij niet zo best.
Zou iemand mij uit kunnen leggen wat ik moet doen want ergens mis ik iets denk ik
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Wat lukt er precies niet? Ik heb er drie draaien op precies dezelfde setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim schouten
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik hem er bij zet ik zie in een aantal berichten op het internet dat je het hediki protocol aan moet zetten maar kan dat niet vinden dus ik heb een vermoeden dat ik nog meer drivers moet installeren

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:13
Ga naar Instellingen -> Hardware
Klik bij je RFXCOM op de blauwe knop Modus instellen
Vink daar ook Hideki/UPM aan als dat nog niet is aangevinkt en klik op de knop Set Mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim schouten
Ik klik bij instellingen hardware op de blauwe knop modus instellen en dan zie ik dat Oregon Scentific, ARC, AC en X10 aangevinkt staan wanneer ik nu Hideki/UPM aanvink en dan op Set Mode klik ga ik naar Dashboard en is het vinkje bij Hideki verdwenen terwijl de andere er nog wel staan. Hoort dat? Gelukt ik heb een firmware upgrade gedaan en nu werkt alles perfect het vinkje bijft staan en ik zie de thermometer in mijn apparaten lijst.
Bedankt voor de moeite ben blij dat het werkt :)

[ Voor 24% gewijzigd door wim schouten op 07-12-2016 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:32
Mooi dat het is opgelost.

Deze vraag had echter prima in het bestaande Domoticz topic gekund ;) Ik sluit daarom dit topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.