After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
En het gaat niet om internetproblemen maar problemen met het verkrijgen van een IP-adres via DHCP (of netwerkproblemen in het kort).
Een bron dat het inderdaad om een Windows 10 update gaat en welk KB zou inderdaad handig zijn. Ik zie namelijk geen Windows 10 updates gereleased na 8 nov. op geen enkele van mijn systemen, SCCM consoles of WSUS installaties.
Ik krijg eerder het gevoel dat een fabrikant misschien een driver heeft gepushed via Windows Update dan dat het een Windows 10 / Microsoft update betreft.
Ik krijg eerder het gevoel dat een fabrikant misschien een driver heeft gepushed via Windows Update dan dat het een Windows 10 / Microsoft update betreft.
Het is mij onbekend welke update het precies is en niemand kan het mij exact vertellen momenteel. Zodra ik het weet, zet ik het erbij, want jullie hebben gelijk: het is waardevolle info